Zobrazit minimální záznam

The media image of ski jumping as perceived by ski jumpers
dc.contributor.advisorTrunečka, Ondřej
dc.creatorBártová, Patricie
dc.date.accessioned2020-07-13T10:04:50Z
dc.date.available2020-07-13T10:04:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118398
dc.description.abstractThe Bachelor thesis The media image of ski jumping as perceived by ski jumpers describes how selected Czech ski jumpers perceive the media coverage of their discipline. At the same time, the thesis captures how and to what extent the selected media covered ski jumping in the researched period. The main method used in this thesis were semi-structured interviews with selected Czech ski jumpers. The interviews focused on several levels of their relationship with the media, namely their attitude towards general cooperation, responses to current coverage and alternative ways of raising media attention. Through quantitative and qualitative analysis, the thesis also characterizes the media coverage in selected media in the period from October 2018 to March 2019, ie one complete season of the Ski jumping World Cup.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků popisuje, jakým způsobem vnímají vybraní češti skokané na lyžích mediální pokrytí své disciplíny. Zároveň práce zachycuje, jak a v jakém rozsahu vybraná média ve zkoumaném období skoky na lyžích pokrývala. Hlavní metodou při vzniku práce byly polostrukturované rozhovory s vybranými českými reprezentanty. Soustředily se na několik úrovní jejich vztahu s médii, konkrétně přístup k obecné spolupráci, reakce na současné pokrytí a alternativní způsoby navyšování mediální pozornosti. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního šetření práce také charakterizuje mediální pokrytí ve vybraných médiích v období od října 2018 do března 2019, tedy jedné kompletní sezony Světového poháru ve skocích na lyžích.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectski jumpingen_US
dc.subjectsports and mediaen_US
dc.subjectminority sportsen_US
dc.subjectsports journalismen_US
dc.subjectathletes and mediaen_US
dc.subjectskoky na lyžíchcs_CZ
dc.subjectsport a médiacs_CZ
dc.subjectokrajové sportycs_CZ
dc.subjectsportovní žurnalistikacs_CZ
dc.subjectsportovci a médiacs_CZ
dc.titleMediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-22
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215371
dc.title.translatedThe media image of ski jumping as perceived by ski jumpersen_US
dc.contributor.refereeChladová, Marta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce Mediální obraz skoků na lyžích perspektivou závodníků popisuje, jakým způsobem vnímají vybraní češti skokané na lyžích mediální pokrytí své disciplíny. Zároveň práce zachycuje, jak a v jakém rozsahu vybraná média ve zkoumaném období skoky na lyžích pokrývala. Hlavní metodou při vzniku práce byly polostrukturované rozhovory s vybranými českými reprezentanty. Soustředily se na několik úrovní jejich vztahu s médii, konkrétně přístup k obecné spolupráci, reakce na současné pokrytí a alternativní způsoby navyšování mediální pozornosti. Prostřednictvím kvantitativního a kvalitativního šetření práce také charakterizuje mediální pokrytí ve vybraných médiích v období od října 2018 do března 2019, tedy jedné kompletní sezony Světového poháru ve skocích na lyžích.cs_CZ
uk.abstract.enThe Bachelor thesis The media image of ski jumping as perceived by ski jumpers describes how selected Czech ski jumpers perceive the media coverage of their discipline. At the same time, the thesis captures how and to what extent the selected media covered ski jumping in the researched period. The main method used in this thesis were semi-structured interviews with selected Czech ski jumpers. The interviews focused on several levels of their relationship with the media, namely their attitude towards general cooperation, responses to current coverage and alternative ways of raising media attention. Through quantitative and qualitative analysis, the thesis also characterizes the media coverage in selected media in the period from October 2018 to March 2019, ie one complete season of the Ski jumping World Cup.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV