Využití sociálních médií jako nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby
Application of social media as a modern tool for marketing communication for adaptive surf contest
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/116236Identifikátory
SIS: 201279
Kolekce
- Kvalifikační práce [8874]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Med, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 1. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
propagace, surf, zdravotně postižení, adaptivní surfování, sociální sítě, InstagramKlíčová slova (anglicky)
promotion, surf, handicap people, adaptive surf, social media, InstagramNázev: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...
Title: Application of social media as a modern tool for marketing communication for adaptive surf contest Objectives: The main objective of this diploma thesis is to create a content plan to improve propagation of Bali Adaptive Pro surf contest. Content plan will be made for social media platform - Instagram. Methods: There are two quantitative methods in this thesis. The first method is monitoring the Bali Adaptive Pro instagram profile. Another method is an in-depth interview. Monitoring method was chosen to obtain data and information that could be improved. In-depth interviews were conducted to understand adaptive surfing and to find practical advice in digital marketing. The first respondent is Jan Považan. Jan is a co-founder of the non-profit organization Adaptated, which is trying to motivate handicapped people to start with adrenaline sports. In particular, Jan's own experience with adaptive surfing and as a participant in adaptive surfing races in California was beneficial for this research. The second respondent is Hynek Zbořil, who has great working experience in digital marketing. In this thesis, there are useful information about individual functions and possibilities in the online world and also about trends in social media described. Results: The result of this diploma thesis is the...