Show simple item record

Application of social media as a modern tool for marketing communication for adaptive surf contest
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorHolomková, Kristina
dc.date.accessioned2020-02-11T14:39:12Z
dc.date.available2020-02-11T14:39:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116236
dc.description.abstractNázev: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Application of social media as a modern tool for marketing communication for adaptive surf contest Objectives: The main objective of this diploma thesis is to create a content plan to improve propagation of Bali Adaptive Pro surf contest. Content plan will be made for social media platform - Instagram. Methods: There are two quantitative methods in this thesis. The first method is monitoring the Bali Adaptive Pro instagram profile. Another method is an in-depth interview. Monitoring method was chosen to obtain data and information that could be improved. In-depth interviews were conducted to understand adaptive surfing and to find practical advice in digital marketing. The first respondent is Jan Považan. Jan is a co-founder of the non-profit organization Adaptated, which is trying to motivate handicapped people to start with adrenaline sports. In particular, Jan's own experience with adaptive surfing and as a participant in adaptive surfing races in California was beneficial for this research. The second respondent is Hynek Zbořil, who has great working experience in digital marketing. In this thesis, there are useful information about individual functions and possibilities in the online world and also about trends in social media described. Results: The result of this diploma thesis is the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectsurfcs_CZ
dc.subjectzdravotně postiženícs_CZ
dc.subjectadaptivní surfovánícs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectsurfen_US
dc.subjecthandicap peopleen_US
dc.subjectadaptive surfen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.titleVyužití sociálních médií jako nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osobycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId201279
dc.title.translatedApplication of social media as a modern tool for marketing communication for adaptive surf contesten_US
dc.contributor.refereeMed, Daniel
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Využití sociálních médií jako moderní nástroj marketingové komunikace surfového závodu pro handicapované osoby Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je návrh obsahového plánu na zlepšení propagace surfových závodů Bali Adaptive Pro s využitím sociální sítě, konkrétně Instagramu. Metody: V této práci jsou použity dvě kvantitativní metody. První metodou je monitoring instagramového profilu Bali Adaptive Pro. Další metodou je zvolen hloubkový rozhovor. Metoda monitoringu profilu byla vybrána pro získání dat a informací, které pomohou zjistit možné nedostatky a profil následně vylepšit. Hloubkové rozhovory proběhly za účelem pochopení problematiky adaptivního surfingu a získání praktických rad ve světe digitálního marketingu. Prvním respondentem je Jan Považan. Jan je spoluzakladatel neziskové organizace Adapted, která se především snaží motivovat handicapované osoby k novým začátkům pomocí adrenalinových sportů. Přínosem je především Janova vlastní zkušenost s adaptivním surfováním a s účastí na adaptivních surfových závodech v Californii. Druhým respondentem je Hynek Zbořil, který má velké pracovní zkušenosti v digitálním marketingu. Užitečné jsou tedy informace nejen o jednotlivých funkcích a možnostech v on-line světe, ale také o trendech na sociálních sítích. Výsledky: Výsledkem...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Application of social media as a modern tool for marketing communication for adaptive surf contest Objectives: The main objective of this diploma thesis is to create a content plan to improve propagation of Bali Adaptive Pro surf contest. Content plan will be made for social media platform - Instagram. Methods: There are two quantitative methods in this thesis. The first method is monitoring the Bali Adaptive Pro instagram profile. Another method is an in-depth interview. Monitoring method was chosen to obtain data and information that could be improved. In-depth interviews were conducted to understand adaptive surfing and to find practical advice in digital marketing. The first respondent is Jan Považan. Jan is a co-founder of the non-profit organization Adaptated, which is trying to motivate handicapped people to start with adrenaline sports. In particular, Jan's own experience with adaptive surfing and as a participant in adaptive surfing races in California was beneficial for this research. The second respondent is Hynek Zbořil, who has great working experience in digital marketing. In this thesis, there are useful information about individual functions and possibilities in the online world and also about trends in social media described. Results: The result of this diploma thesis is the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV