Zobrazit minimální záznam

A view of health oppicers in nurses' education
dc.contributor.advisorNerudová, Irena
dc.creatorMrázková, Iva
dc.date.accessioned2020-11-26T16:17:46Z
dc.date.available2020-11-26T16:17:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/11114
dc.description.abstractBachelor's thesis is engaged in nurse's problems and their working conditions relating to new forms of education. It includes a view to the past and shows possibilities of education nowadays. It points out forms of qualities studying and lifelong education. The thesis refers to registration of nurses and changes of nurses' education in legislation of the Czech Republic. Nature of thesis forms an empiric past, which engages in research of chosen health officers, who reacted to nurses' education. Specimen of respondents made doctors and nurses from four health institutions: The Hospital in Motol , The Asociation of Samaritans in Kralupy nad Vltavou, The Hospital Hořovice and The Hospital Jablonec nad Nisou working at different branches. I also compared options of two professions, doctors and nurses to mentioned changes and progress in relationship nurse-doctor.en_US
dc.description.abstractAutor: Iva Mrázková, DiS. Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové, Oddělení ošetřovatelství Název práce: Pohled zdravotníků na současné vzdělávání sester Vedoucí práce: PhDr. Irena Nerudová Počet stran: 69 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: vzdělávání sester, profese sestry, vztah sestra-lékař Bakalářská práce se zabývá problematikou dnešního sesterského povolání ve vztahu k novým formám vzdělávání sester. Zahrnuje pohled do minulosti a nastiňuje možnosti dnešního vzdělávání. Poukazuje jak na formy kvalifikačního studia, tak na celoživotní vzdělávání. Zmiňuje registraci sester a ukotvení změn vzdělávání sester v legislativě České republiky. Podstatu práce tvoří část empirická, kdy bylo provedeno kvantitativní výzkumné šetření, které mělo za úkol zjistit názory vybraných zdravotníků na probíhající změny ve vzdělávání sester. Vzorek respondentů tvořili lékaři a sestry ze čtyř zdravotnických zařízení: Fakultní nemocnice Motol, Asociace samaritánů v Kralupech nad Vltavou, Nemocnice Hořovice a Nemocnice Jablonec nad Nisou pracující na různých odděleních. Dále byly porovnány názory dvou profesí, lékařů a sester na uvedené změny a s tím související vývoj vztahu sestra-lékař.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titlePohled zdravotníků na současné vzdělávání sestercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-12
dc.description.departmentDepartment of Social Medicineen_US
dc.description.departmentÚstav sociálního lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
dc.identifier.repId36105
dc.title.translatedA view of health oppicers in nurses' educationen_US
dc.contributor.refereeMarečková, Jana
dc.contributor.refereeKyasová, Miroslava
dc.identifier.aleph001488638
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineOšetřovatelství - pedagogika ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineNursing - Pedagogy in Health Serviceen_US
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csLékařská fakulta v Hradci Králové::Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Medicine in Hradec Králové::Department of Social Medicineen_US
uk.faculty-name.csLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csLFHKcs_CZ
uk.degree-discipline.csOšetřovatelství - pedagogika ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enNursing - Pedagogy in Health Serviceen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutor: Iva Mrázková, DiS. Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové, Oddělení ošetřovatelství Název práce: Pohled zdravotníků na současné vzdělávání sester Vedoucí práce: PhDr. Irena Nerudová Počet stran: 69 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: vzdělávání sester, profese sestry, vztah sestra-lékař Bakalářská práce se zabývá problematikou dnešního sesterského povolání ve vztahu k novým formám vzdělávání sester. Zahrnuje pohled do minulosti a nastiňuje možnosti dnešního vzdělávání. Poukazuje jak na formy kvalifikačního studia, tak na celoživotní vzdělávání. Zmiňuje registraci sester a ukotvení změn vzdělávání sester v legislativě České republiky. Podstatu práce tvoří část empirická, kdy bylo provedeno kvantitativní výzkumné šetření, které mělo za úkol zjistit názory vybraných zdravotníků na probíhající změny ve vzdělávání sester. Vzorek respondentů tvořili lékaři a sestry ze čtyř zdravotnických zařízení: Fakultní nemocnice Motol, Asociace samaritánů v Kralupech nad Vltavou, Nemocnice Hořovice a Nemocnice Jablonec nad Nisou pracující na různých odděleních. Dále byly porovnány názory dvou profesí, lékařů a sester na uvedené změny a s tím související vývoj vztahu sestra-lékař.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor's thesis is engaged in nurse's problems and their working conditions relating to new forms of education. It includes a view to the past and shows possibilities of education nowadays. It points out forms of qualities studying and lifelong education. The thesis refers to registration of nurses and changes of nurses' education in legislation of the Czech Republic. Nature of thesis forms an empiric past, which engages in research of chosen health officers, who reacted to nurses' education. Specimen of respondents made doctors and nurses from four health institutions: The Hospital in Motol , The Asociation of Samaritans in Kralupy nad Vltavou, The Hospital Hořovice and The Hospital Jablonec nad Nisou working at different branches. I also compared options of two professions, doctors and nurses to mentioned changes and progress in relationship nurse-doctor.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové, Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placeHradec Královécs_CZ
dc.identifier.lisID990014886380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV