Zobrazit minimální záznam

Survey medical nurses' and midwives' interest in further education
dc.contributor.advisorŠvecová, Dagmar
dc.creatorDušková, Renata
dc.date.accessioned2020-11-26T16:14:18Z
dc.date.available2020-11-26T16:14:18Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/11085
dc.description.abstractThis Bachelor theses is intended to survey medical nurses' and midwives' interest in further education. Its theoretical part is aimed at the concept of motivation, learning and its self-regulation, memory and its strategy is focused on as well. It gives an account of both the will and attitude towards carrying out duties. Self-motivation bears important meaning in the thesis as well as the notion of learning from psychological aspect. The empiric basis of the Bachelor thesis lies in evaluating quantitative survey through questionnaires to find out nurses' and midwives' interest in further education. The surveyed sample comprises medical nurses and midwives of five health institutions in the Czech Republic.en_US
dc.description.abstractAutor: Renata Dušková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium Vedoucí práce: Bc. Dagmar Švecová Počet stran: 144 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: autoregulace učení, motivace, paměť, paměťové strategie, sebemotivace, vzdělávání Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Teoretická část se zaměřuje na pojem motivace a učení, autoregulaci učení, paměť, její strategie. Popisuje pojem vůle a postoj k plnění povinností. Dále jsou to pohledy na učení z psychologického hlediska a důležitým pojmem je také sebemotivace. Těžiště práce tvoří empirická část bakalářské práce. Tato část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního dotazníkového šetření k zjištění zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Zkoumaný vzorek tvoří všeobecné sestry a porodní asistentky z pěti zdravotnických zařízení z České republiky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titlePrůzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studiumcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-11
dc.description.departmentDepartment of Social Medicineen_US
dc.description.departmentÚstav sociálního lékařstvícs_CZ
dc.description.facultyLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
dc.identifier.repId36090
dc.title.translatedSurvey medical nurses' and midwives' interest in further educationen_US
dc.contributor.refereePlecitá, Zdeňka
dc.contributor.refereeNerudová, Irena
dc.identifier.aleph001488883
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineOšetřovatelství - pedagogika ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineNursing - Pedagogy in Health Serviceen_US
thesis.degree.programOšetřovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programNursingen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csLékařská fakulta v Hradci Králové::Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Medicine in Hradec Králové::Department of Social Medicineen_US
uk.faculty-name.csLékařská fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Medicine in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csLFHKcs_CZ
uk.degree-discipline.csOšetřovatelství - pedagogika ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enNursing - Pedagogy in Health Serviceen_US
uk.degree-program.csOšetřovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enNursingen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAutor: Renata Dušková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium Vedoucí práce: Bc. Dagmar Švecová Počet stran: 144 Počet příloh: 4 Rok obhajoby: 2007 Klíčová slova: autoregulace učení, motivace, paměť, paměťové strategie, sebemotivace, vzdělávání Tato bakalářská práce je zaměřena na průzkum zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Teoretická část se zaměřuje na pojem motivace a učení, autoregulaci učení, paměť, její strategie. Popisuje pojem vůle a postoj k plnění povinností. Dále jsou to pohledy na učení z psychologického hlediska a důležitým pojmem je také sebemotivace. Těžiště práce tvoří empirická část bakalářské práce. Tato část práce se zabývá vyhodnocením kvantitativního dotazníkového šetření k zjištění zájmu všeobecných sester a porodních asistentek o další studium. Zkoumaný vzorek tvoří všeobecné sestry a porodní asistentky z pěti zdravotnických zařízení z České republiky.cs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor theses is intended to survey medical nurses' and midwives' interest in further education. Its theoretical part is aimed at the concept of motivation, learning and its self-regulation, memory and its strategy is focused on as well. It gives an account of both the will and attitude towards carrying out duties. Self-motivation bears important meaning in the thesis as well as the notion of learning from psychological aspect. The empiric basis of the Bachelor thesis lies in evaluating quantitative survey through questionnaires to find out nurses' and midwives' interest in further education. The surveyed sample comprises medical nurses and midwives of five health institutions in the Czech Republic.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové, Ústav sociálního lékařstvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placeHradec Královécs_CZ
dc.identifier.lisID990014888830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV