Real-time strategie s rozhraním pro umělou inteligenci
Real-time strategy with an interface for artificial intelligence
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/109045Identifikátory
SIS: 205413
Kolekce
- Kvalifikační práce [10690]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gemrot, Jakub
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování a softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra teoretické informatiky a matematické logiky
Datum obhajoby
5. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
real-time strategie, umělá inteligence, herní inteligenceKlíčová slova (anglicky)
real-time strategy, artificial intelligence, game intelligenceTato práce se zabývá real-time strategií Skillegy, která využívá na rozdíl od většiny her podobného typu pouze jeden druh jednotky. Tyto jednotky však mají určité schop- nosti, jejichž úrovně se mohou během hry zvyšovat v závislosti na jejich akcích či pomocí vylepšování v budovách. Hru lze hrát ve více hráčích přes síť a obsahuje rozhraní pro umělou inteligenci s ukázkovou implementací, kterou lze použít místo lidského protivníka. Hra je vytvořena v enginu Unity pomocí jazyka C# a platformy .NET. 1
This thesis focuses on a real-time strategy called Skillegy, which, in contrast to the majority of games of similar kind, uses only one type of unit. However, these units have certain abilities whose levels can increase depending on their actions or using upgrading in buildings. The game can be played by multiple players over network and it includes an interface for an artificial intelligence with example implementation that can be used instead of a human opponent. The game is created in the Unity engine with use of the C# language and the .NET Framework. 1