Zobrazit minimální záznam

Managing pupils' learning activities within a foreign language instruction
dc.contributor.advisorTaxová, Jiřina
dc.creatorSmejkal, Josef
dc.date.accessioned2018-10-29T23:37:10Z
dc.date.available2018-10-29T23:37:10Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10844
dc.description.abstractTato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na posouzení otázky, jakou roli hrají zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jak v oblasti používání cílového jazyka, tak i v oblasti rozmanitých postojů k učebním a vyučovacím činnostem. Výsledky výzkumu odhalily, že tyto zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jsou hlavním faktorem, který ovlivňuje jak množství studenty používaného cílového jazyka, tak i postoje studentů k učitelovu přístupu k řízení výuky cizích jazyků.cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation deals with new ways of managing pupel's learning activities within a foreign language instuction, and attempts to outline the most important relations and effects emerging within this framework. Its research is focused on mapping and analyzing the role of two selected learner internal characteristics in both the sphere of target language use and in the sphere of various attitudes towards teaching and learning activities. Its findings reveal that these selected learner internal characteristics are the main factor influencing the amount of the target language use and the attitudes towards teacher's approach to managing his foreign language instruction.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleŘízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazykůcs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId108276
dc.title.translatedManaging pupils' learning activities within a foreign language instructionen_US
dc.contributor.refereePoláčková, Věra
dc.contributor.refereeTrösterová, Zdenka
dc.identifier.aleph000745039
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csTato práce pojednává o moderních přístupech k řízení učební činnosti žáků ve výuce cizích jazyků. Poskytuje nástin nejdůležitějších vztahů a efektů, které vznikají v rámci sledované oblasti. Obsažený výzkum se zaměřuje na posouzení otázky, jakou roli hrají zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jak v oblasti používání cílového jazyka, tak i v oblasti rozmanitých postojů k učebním a vyučovacím činnostem. Výsledky výzkumu odhalily, že tyto zvolené vnitřní charakteristiky učícího se jsou hlavním faktorem, který ovlivňuje jak množství studenty používaného cílového jazyka, tak i postoje studentů k učitelovu přístupu k řízení výuky cizích jazyků.cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation deals with new ways of managing pupel's learning activities within a foreign language instuction, and attempts to outline the most important relations and effects emerging within this framework. Its research is focused on mapping and analyzing the role of two selected learner internal characteristics in both the sphere of target language use and in the sphere of various attitudes towards teaching and learning activities. Its findings reveal that these selected learner internal characteristics are the main factor influencing the amount of the target language use and the attitudes towards teacher's approach to managing his foreign language instruction.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990007450390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV