Zobrazit minimální záznam

The communications of childern's television on social networks: Case study ČT :D
dc.contributor.advisorSupa, Markéta
dc.creatorPolák, Tomáš
dc.date.accessioned2019-07-17T09:53:11Z
dc.date.available2019-07-17T09:53:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/108268
dc.description.abstractTato studie zjišťuje, jak nahlíží jediná veřejnoprávní televize zaměřená na děti v České republice ČT :D na dětské publikum a jakým způsobem tato televize s dětským potažmo dospělým divákem komunikuje. Primární výzkum této studie je kvalitativní povahy. Byla využita případová studie, data byla analyzována tematicky. V rámci studie bylo uskutečněno několik rozhovorů s klíčovými pracovníky televize odpovědnými za komunikaci. Výzkum opřený o přehled literatury objevil, že pracovníci televizi nahlíží na diváka jako na aktivní publikum. Obsah, který vytváří, se pokouší být edutainment. ČT :D následuje světové trendy, a ke komunikaci s dětským divákem využívá ty nejnovější technologie včetně sociálních sítí. Sociální sítě ale nepovažuje ČŤ :D za klíčové prostředky komunikace s dětským divákem vzhledem k věku své cílové skupiny. V rámci paradigmat, které dominují diskurzu nahlížení na dětského diváka byl u ČT :D zjištěn sociální konstruktivismus.cs_CZ
dc.description.abstractThis study explores how the only public TV channel designated for children in the Czech Republic approaches on a children's audience and how it communicates with a child and adult viewers. The primary research of this study has a qualitative nature. The case study was used, the data were analyzed thematically. In the study, several interviews were conducted with the key television staff responsible for communication. Research based on a literature review found that television workes view the viewer as an active audience. They create content which is to be edutainment. ČT :D follows world trends and uses the latest technologies, including social networks, to communicate with the child's viewer. However, social networks ČT :D does not consider to be the key means of communicating with child viewers due to the age of its target group. Within the paradigms that dominate the discourse of approaching to the child's viewer, social constructivism was found out.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectDětská televizecs_CZ
dc.subjectČT :Dcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectkonstruktivismuscs_CZ
dc.subjectsociální konstrukcecs_CZ
dc.subjectbehaviorismuscs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectwebcs_CZ
dc.subjecthrycs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjectChildren's televisionen_US
dc.subjectČT :Den_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectconstructivismen_US
dc.subjectsocial constructionen_US
dc.subjectbehaviorismen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectweben_US
dc.subjectgamesen_US
dc.subjectcase studyen_US
dc.titleKomunikace dětské televize na sociálních sítích: případová studie ČT:Dcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-26
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId193052
dc.title.translatedThe communications of childern's television on social networks: Case study ČT :Den_US
dc.contributor.refereeWolák, Radim
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato studie zjišťuje, jak nahlíží jediná veřejnoprávní televize zaměřená na děti v České republice ČT :D na dětské publikum a jakým způsobem tato televize s dětským potažmo dospělým divákem komunikuje. Primární výzkum této studie je kvalitativní povahy. Byla využita případová studie, data byla analyzována tematicky. V rámci studie bylo uskutečněno několik rozhovorů s klíčovými pracovníky televize odpovědnými za komunikaci. Výzkum opřený o přehled literatury objevil, že pracovníci televizi nahlíží na diváka jako na aktivní publikum. Obsah, který vytváří, se pokouší být edutainment. ČT :D následuje světové trendy, a ke komunikaci s dětským divákem využívá ty nejnovější technologie včetně sociálních sítí. Sociální sítě ale nepovažuje ČŤ :D za klíčové prostředky komunikace s dětským divákem vzhledem k věku své cílové skupiny. V rámci paradigmat, které dominují diskurzu nahlížení na dětského diváka byl u ČT :D zjištěn sociální konstruktivismus.cs_CZ
uk.abstract.enThis study explores how the only public TV channel designated for children in the Czech Republic approaches on a children's audience and how it communicates with a child and adult viewers. The primary research of this study has a qualitative nature. The case study was used, the data were analyzed thematically. In the study, several interviews were conducted with the key television staff responsible for communication. Research based on a literature review found that television workes view the viewer as an active audience. They create content which is to be edutainment. ČT :D follows world trends and uses the latest technologies, including social networks, to communicate with the child's viewer. However, social networks ČT :D does not consider to be the key means of communicating with child viewers due to the age of its target group. Within the paradigms that dominate the discourse of approaching to the child's viewer, social constructivism was found out.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeD


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV