Show simple item record

Proposal of Business plan of Digital agency with emphasis on the marketing part
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorBartoš, Vojtěch
dc.date.accessioned2019-07-03T10:04:01Z
dc.date.available2019-07-03T10:04:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107164
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu popisujícího založení digitální agentury. Teoretická část nejprve ukotvuje pojem podnikání a souvislosti spojené se založením firmy v České republice. Dále se věnuje účelu podnikatelského záměru, a rozebírá jeho strukturu. Zaměřuje se taktéž na nástroje a metody digitálního marketingu, které bude budoucí digitální agentura v rámci svých služeb používat. Praktická část se poté zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Pro lepší porozumění cílové skupině bylo uspořádáno dotazníkové šetření. Společně s analýzami SWOT, SLEPT a Porterovým modelem pěti sil posloužila získaná data jako podklad pro vypracování marketingového plánu. Proveditelnost podnikatelského záměru je následně podpořena finančním plánem.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this bachelor thesis is to create a business plan detailing the establishment of a digital agency. The theoretical part first establishes the term business and the procedures connected to founding a company in the Czech republic. Furthermore, it explains the purpose of a business plan and describes its structure. It also focuses on various tools and methods of digital marketing, which shall be used by the newly founded digital agency. The practical part is dedicated to formulating a specific business plan. In order to gain a better understanding of the target group, a survey in the form of a questionnaire was conducted. This data, together with SWOT, SLEPT and Porter's Five Forces analyses, was used to create a marketing plan. The viability of the business plan was then supported by a financial plan.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBusiness planen_US
dc.subjectdigital agencyen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcompanyen_US
dc.subjectsituation analysisen_US
dc.subjectPodnikatelský pláncs_CZ
dc.subjectdigitální agenturacs_CZ
dc.subjectdigitální marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectfirmacs_CZ
dc.subjectsituační analýzacs_CZ
dc.titleNávrh podnikatelského plánu digitální agentury s důrazem na marketingovou částcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-12
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId204376
dc.title.translatedProposal of Business plan of Digital agency with emphasis on the marketing parten_US
dc.contributor.refereeBáča, Ladislav
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu popisujícího založení digitální agentury. Teoretická část nejprve ukotvuje pojem podnikání a souvislosti spojené se založením firmy v České republice. Dále se věnuje účelu podnikatelského záměru, a rozebírá jeho strukturu. Zaměřuje se taktéž na nástroje a metody digitálního marketingu, které bude budoucí digitální agentura v rámci svých služeb používat. Praktická část se poté zabývá vypracováním konkrétního podnikatelského plánu. Pro lepší porozumění cílové skupině bylo uspořádáno dotazníkové šetření. Společně s analýzami SWOT, SLEPT a Porterovým modelem pěti sil posloužila získaná data jako podklad pro vypracování marketingového plánu. Proveditelnost podnikatelského záměru je následně podpořena finančním plánem.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this bachelor thesis is to create a business plan detailing the establishment of a digital agency. The theoretical part first establishes the term business and the procedures connected to founding a company in the Czech republic. Furthermore, it explains the purpose of a business plan and describes its structure. It also focuses on various tools and methods of digital marketing, which shall be used by the newly founded digital agency. The practical part is dedicated to formulating a specific business plan. In order to gain a better understanding of the target group, a survey in the form of a questionnaire was conducted. This data, together with SWOT, SLEPT and Porter's Five Forces analyses, was used to create a marketing plan. The viability of the business plan was then supported by a financial plan.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV