Zobrazit minimální záznam

Evaluation of pupils within in physical education at the first grade of elementary schools
dc.contributor.advisorDlouhý, Martin
dc.creatorLuňáková, Romana
dc.date.accessioned2019-06-18T11:38:22Z
dc.date.available2019-06-18T11:38:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/106373
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na hodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních škol. Teoretická část vysvětluje pojem hodnocení. Jakou funkci plní hodnocení, jaké existují druhy a formy hodnocení. Dále jsou v práci popsány vyučovací metody. Blíže se zaměřuje na hodnocení ve školní tělesné výchově - na tělesný rozvoj, pohybové dovednosti žáka, motorické výkonnosti, vědomosti žáků a vztah žáka k tělesné výchově. V práci je také popsána tělesná výchova podle rámcového vzdělávacího programu. Praktická část popisuje výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo, jakým způsobem učitelé hodnotí žáky v předmětu tělesná výchova.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is focused on the evaluation of pupils in physical education at primary school. The theoretical part explains the concept of evaluation. What is the function of evaluation, what are the types and forms of evaluation. Next I describe the teaching methods. It focuses on evaluation in physical education in physical education - physical development, pupil's motor skills, motor performance, pupils' knowledge and pupil's relationship to physical education. The thesis also describes physical education according to the framework educational program. The practical part describes the results of the questionnaire survey, which examined how teachers evaluate pupils in the subject of physical education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectHodnocení žákůcs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subject1. stupeň základních školcs_CZ
dc.subjectEvaluation of pupilsen_US
dc.subjectPhysical educationen_US
dc.subject1st grade of elementary schoolsen_US
dc.titleHodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-21
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId204043
dc.title.translatedEvaluation of pupils within in physical education at the first grade of elementary schoolsen_US
dc.contributor.refereePádivý, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na hodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních škol. Teoretická část vysvětluje pojem hodnocení. Jakou funkci plní hodnocení, jaké existují druhy a formy hodnocení. Dále jsou v práci popsány vyučovací metody. Blíže se zaměřuje na hodnocení ve školní tělesné výchově - na tělesný rozvoj, pohybové dovednosti žáka, motorické výkonnosti, vědomosti žáků a vztah žáka k tělesné výchově. V práci je také popsána tělesná výchova podle rámcového vzdělávacího programu. Praktická část popisuje výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo, jakým způsobem učitelé hodnotí žáky v předmětu tělesná výchova.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on the evaluation of pupils in physical education at primary school. The theoretical part explains the concept of evaluation. What is the function of evaluation, what are the types and forms of evaluation. Next I describe the teaching methods. It focuses on evaluation in physical education in physical education - physical development, pupil's motor skills, motor performance, pupils' knowledge and pupil's relationship to physical education. The thesis also describes physical education according to the framework educational program. The practical part describes the results of the questionnaire survey, which examined how teachers evaluate pupils in the subject of physical education.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV