Hodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních škol
Evaluation of pupils within in physical education at the first grade of elementary schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/106373/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/106373Identifikátory
SIS: 204043
Kolekce
- Kvalifikační práce [19273]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pádivý, Martin
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
21. 5. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Hodnocení žáků, tělesná výchova, 1. stupeň základních školKlíčová slova (anglicky)
Evaluation of pupils, Physical education, 1st grade of elementary schoolsDiplomová práce je zaměřena na hodnocení žáků v tělesné výchově na 1. stupni základních škol. Teoretická část vysvětluje pojem hodnocení. Jakou funkci plní hodnocení, jaké existují druhy a formy hodnocení. Dále jsou v práci popsány vyučovací metody. Blíže se zaměřuje na hodnocení ve školní tělesné výchově - na tělesný rozvoj, pohybové dovednosti žáka, motorické výkonnosti, vědomosti žáků a vztah žáka k tělesné výchově. V práci je také popsána tělesná výchova podle rámcového vzdělávacího programu. Praktická část popisuje výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo, jakým způsobem učitelé hodnotí žáky v předmětu tělesná výchova.
The thesis is focused on the evaluation of pupils in physical education at primary school. The theoretical part explains the concept of evaluation. What is the function of evaluation, what are the types and forms of evaluation. Next I describe the teaching methods. It focuses on evaluation in physical education in physical education - physical development, pupil's motor skills, motor performance, pupils' knowledge and pupil's relationship to physical education. The thesis also describes physical education according to the framework educational program. The practical part describes the results of the questionnaire survey, which examined how teachers evaluate pupils in the subject of physical education.