Zobrazit minimální záznam

Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorZdráhalová, Kateřina
dc.date.accessioned2018-10-02T17:40:19Z
dc.date.available2018-10-02T17:40:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101604
dc.description.abstractNázev: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkumcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement Objective: Analysis of the current marketing mix of Golf Resort Konopiště, execution of a questionnaire and following suggestions for its improvements. Methods: The analysis of marketing mix is executed with an quantitative research - a questionnaire. Results: Based on the results from the research, a few improvements were presented. These points should lead to an oveall better marketing mix but mainly they are focused on increasing the satisfaction of current customers and also bringing some new ones into the club. Key words: marketing, services, golf, marketing mix, marketing researchen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectgolfen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectgolfcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.titleMarketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId176832
dc.title.translatedMarketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvementen_US
dc.contributor.refereeŠavrda, Petr
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement Objective: Analysis of the current marketing mix of Golf Resort Konopiště, execution of a questionnaire and following suggestions for its improvements. Methods: The analysis of marketing mix is executed with an quantitative research - a questionnaire. Results: Based on the results from the research, a few improvements were presented. These points should lead to an oveall better marketing mix but mainly they are focused on increasing the satisfaction of current customers and also bringing some new ones into the club. Key words: marketing, services, golf, marketing mix, marketing researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code4


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV