Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení
Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement
bachelor thesis (NOT DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/101604Identifiers
Study Information System: 176832
Collections
- Kvalifikační práce [8927]
Author
Advisor
Referee
Šavrda, Petr
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2018
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Fail
Keywords (Czech)
marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkumKeywords (English)
marketing, services, golf, marketing mix, marketing researchNázev: Marketingový mix Golf Resortu Konopiště a návrh na jeho zlepšení Cíl: Analýza stávajícího marketingového mixu Golf Resortu Konopiště, provedení dotazníkového šetření a na základě výsledků plynoucích z dotazníkového šetření následný návrh opatření vedoucí k jeho zlepšení. Metody: Analýza marketingového mixu je provedena pomocí marketingového výzkumu kvantitativního charakteru - dotazníkového šetření. Výsledky: Pomocí výsledků z prováděného dotazníkového šetření, byly navrženy opatření, vedoucí ke zlepšení zkoumaného marketingového mixu. Opatření by měly vést ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků a k získání zákazníků nových. Klíčová slova: marketing, služby, golf, marketingový mix, marketingový výzkum
Title: Marketing mix of a Golf Resort Konopiště and a proposal for its improvement Objective: Analysis of the current marketing mix of Golf Resort Konopiště, execution of a questionnaire and following suggestions for its improvements. Methods: The analysis of marketing mix is executed with an quantitative research - a questionnaire. Results: Based on the results from the research, a few improvements were presented. These points should lead to an oveall better marketing mix but mainly they are focused on increasing the satisfaction of current customers and also bringing some new ones into the club. Key words: marketing, services, golf, marketing mix, marketing research