Preference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimov
Preference and perception of tennis brands in TK Pelhřimov
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/101540Identifikátory
SIS: 189789
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kočíb, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Tenis, preference značky, vnímání značky, TK PelhřimovKlíčová slova (anglicky)
Tennis, preference of brand, perception of brand, TK PelhřimovNázev: Preference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimov Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak členové Tenisového klubu Pelhřimov vnímají značky vybraných tenisových produktů a porovnání preferencí s jejich skutečně vlastněnými produkty. Metody: V práci je využita hlavně metoda dotazování. Jedná se o písemnou formu dotazování, která je určena pro členy TK Pelhřimov. Dále je pak použit polostrukturovaný a strukturovaný rozhovor s některými členy, na jejichž základě byl zhotoven dotazník a zjištěny důležité informace o klubu. Výsledky: Z vybraných dotazníků vyšlo najevo, že vnímání značek je ovlivněno typem produktu. Výsledné barvy se i u stejných značek liší právě kvůli produktu. U charakteristik, které byly u jednotlivých značek zvoleny respondenty, převažovaly nejpodstatnější vlastnosti s ohledem na typ produktu. Klíčová slova: Tenis, preference značky, vnímání značky, TK Pelhřimov
Tite: Preference and perception of tennis brands in TK Pelhřimov Objectives: The aim of the bachelor thesis is to find out how members of tennis club Pelhřimov perceive the brands of selected tennis products and compare thein preferences with thein owned products. Methods: In this thesis is mainly used a question method. It is a written form of questioning which is intended for members of TK Pelhřimov. Further more are used semi- structured and structured interview with some members of the club. Based on the interview was created the questionnaire and found an important informations about the club. Results: Selected questionnaires show that brand perception is influenced by theproduct type. The resulting colours are different for the same brands due to the product. The charectetistics of the individual brands selected by a respondents shows the most importantat tributes with regards to a product types. Keywords: Tennis, preference of brand, perception of brand, TK Pelhřimov