Show simple item record

Preference and perception of tennis brands in TK Pelhřimov
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorVacková, Eliška
dc.date.accessioned2018-10-02T17:16:47Z
dc.date.available2018-10-02T17:16:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101540
dc.description.abstractNázev: Preference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimov Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak členové Tenisového klubu Pelhřimov vnímají značky vybraných tenisových produktů a porovnání preferencí s jejich skutečně vlastněnými produkty. Metody: V práci je využita hlavně metoda dotazování. Jedná se o písemnou formu dotazování, která je určena pro členy TK Pelhřimov. Dále je pak použit polostrukturovaný a strukturovaný rozhovor s některými členy, na jejichž základě byl zhotoven dotazník a zjištěny důležité informace o klubu. Výsledky: Z vybraných dotazníků vyšlo najevo, že vnímání značek je ovlivněno typem produktu. Výsledné barvy se i u stejných značek liší právě kvůli produktu. U charakteristik, které byly u jednotlivých značek zvoleny respondenty, převažovaly nejpodstatnější vlastnosti s ohledem na typ produktu. Klíčová slova: Tenis, preference značky, vnímání značky, TK Pelhřimovcs_CZ
dc.description.abstractTite: Preference and perception of tennis brands in TK Pelhřimov Objectives: The aim of the bachelor thesis is to find out how members of tennis club Pelhřimov perceive the brands of selected tennis products and compare thein preferences with thein owned products. Methods: In this thesis is mainly used a question method. It is a written form of questioning which is intended for members of TK Pelhřimov. Further more are used semi- structured and structured interview with some members of the club. Based on the interview was created the questionnaire and found an important informations about the club. Results: Selected questionnaires show that brand perception is influenced by theproduct type. The resulting colours are different for the same brands due to the product. The charectetistics of the individual brands selected by a respondents shows the most importantat tributes with regards to a product types. Keywords: Tennis, preference of brand, perception of brand, TK Pelhřimoven_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectTennisen_US
dc.subjectpreference of branden_US
dc.subjectperception of branden_US
dc.subjectTK Pelhřimoven_US
dc.subjectTeniscs_CZ
dc.subjectpreference značkycs_CZ
dc.subjectvnímání značkycs_CZ
dc.subjectTK Pelhřimovcs_CZ
dc.titlePreference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimovcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId189789
dc.title.translatedPreference and perception of tennis brands in TK Pelhřimoven_US
dc.contributor.refereeKočíb, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Preference a vnímání tenisových značek v TK Pelhřimov Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak členové Tenisového klubu Pelhřimov vnímají značky vybraných tenisových produktů a porovnání preferencí s jejich skutečně vlastněnými produkty. Metody: V práci je využita hlavně metoda dotazování. Jedná se o písemnou formu dotazování, která je určena pro členy TK Pelhřimov. Dále je pak použit polostrukturovaný a strukturovaný rozhovor s některými členy, na jejichž základě byl zhotoven dotazník a zjištěny důležité informace o klubu. Výsledky: Z vybraných dotazníků vyšlo najevo, že vnímání značek je ovlivněno typem produktu. Výsledné barvy se i u stejných značek liší právě kvůli produktu. U charakteristik, které byly u jednotlivých značek zvoleny respondenty, převažovaly nejpodstatnější vlastnosti s ohledem na typ produktu. Klíčová slova: Tenis, preference značky, vnímání značky, TK Pelhřimovcs_CZ
uk.abstract.enTite: Preference and perception of tennis brands in TK Pelhřimov Objectives: The aim of the bachelor thesis is to find out how members of tennis club Pelhřimov perceive the brands of selected tennis products and compare thein preferences with thein owned products. Methods: In this thesis is mainly used a question method. It is a written form of questioning which is intended for members of TK Pelhřimov. Further more are used semi- structured and structured interview with some members of the club. Based on the interview was created the questionnaire and found an important informations about the club. Results: Selected questionnaires show that brand perception is influenced by theproduct type. The resulting colours are different for the same brands due to the product. The charectetistics of the individual brands selected by a respondents shows the most importantat tributes with regards to a product types. Keywords: Tennis, preference of brand, perception of brand, TK Pelhřimoven_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV