Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany
Customer satisfaction with the services of Wellness fitness centre Hany Bany
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/101390Identifikátory
SIS: 189627
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
10. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní marketing, služba, sportovní služba, sportovní produkt, marketingový mix služeb, kvalita služeb, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
sport marketing, service, sport service, sport product, marketing mix of service, quality of service, marketing researchNázev - Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany Cíl práce - Na základě marketingového výzkumu získat informace o spokojenosti zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany a následně tyto informace a poznatky využít k navržení určitých doporučení, která by zvýšila kvalitu poskytovaných služeb. Metody - Celá práce je koncipována na základě teorie týkající se především problematiky spokojenosti. Pro dosažení cíle práce, tedy zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami centra, byl proveden marketingový výzkum, který zahrnoval dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor s majitelkou centra. Odpovědi respondentů jsou vyjádřeny prostřednictvím grafů a také slovním popisem. Výsledky - Zjištěná data poskytují majitelům centra podstatné informace o spokojenosti zákazníků se službami centra, poukazují na silné a slabé stránky centra, přinášejí informace o názorech zákazníků. Tato bakalářská práce je tak pro centrum důležitým materiálem obsahujícím nejen hodnocení zákazníků, ale též jistá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení současné situace centra.
Title - Customer satisfaction with the services of Wellness fitness centre Hany Bany Target of work - To obtain marketing information about customer satisfaction with services in Wellness fitness centre Hany Bany and further use of this information to give recommendation to increase quality of provided services. Methods - The whole work is framed on base of theory consisting on matters of satisfaction in the first place. For target of work - finding degree of customers' satisfaction with services of the centre - the marketing research contains questionnaire and semi-structured interview with centre owner. Respondents' answers are shown in graphs and descriptions. Results - Found data provides owners of the centre inherent information of customer satisfaction with services of the centre, point strong and weak parts of the centre and information about customer opinions. This bachelor thesis is important material which contains not only evaluation of customer satisfaction but also some recommendation for improvement of current situation of the centre.