Show simple item record

Customer satisfaction with the services of Wellness fitness centre Hany Bany
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorSuchánek, Jiří
dc.date.accessioned2018-10-01T12:20:43Z
dc.date.available2018-10-01T12:20:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101390
dc.description.abstractTitle - Customer satisfaction with the services of Wellness fitness centre Hany Bany Target of work - To obtain marketing information about customer satisfaction with services in Wellness fitness centre Hany Bany and further use of this information to give recommendation to increase quality of provided services. Methods - The whole work is framed on base of theory consisting on matters of satisfaction in the first place. For target of work - finding degree of customers' satisfaction with services of the centre - the marketing research contains questionnaire and semi-structured interview with centre owner. Respondents' answers are shown in graphs and descriptions. Results - Found data provides owners of the centre inherent information of customer satisfaction with services of the centre, point strong and weak parts of the centre and information about customer opinions. This bachelor thesis is important material which contains not only evaluation of customer satisfaction but also some recommendation for improvement of current situation of the centre.en_US
dc.description.abstractNázev - Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany Cíl práce - Na základě marketingového výzkumu získat informace o spokojenosti zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany a následně tyto informace a poznatky využít k navržení určitých doporučení, která by zvýšila kvalitu poskytovaných služeb. Metody - Celá práce je koncipována na základě teorie týkající se především problematiky spokojenosti. Pro dosažení cíle práce, tedy zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami centra, byl proveden marketingový výzkum, který zahrnoval dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor s majitelkou centra. Odpovědi respondentů jsou vyjádřeny prostřednictvím grafů a také slovním popisem. Výsledky - Zjištěná data poskytují majitelům centra podstatné informace o spokojenosti zákazníků se službami centra, poukazují na silné a slabé stránky centra, přinášejí informace o názorech zákazníků. Tato bakalářská práce je tak pro centrum důležitým materiálem obsahujícím nejen hodnocení zákazníků, ale též jistá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení současné situace centra.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectsport serviceen_US
dc.subjectsport producten_US
dc.subjectmarketing mix of serviceen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectslužbacs_CZ
dc.subjectsportovní službacs_CZ
dc.subjectsportovní produktcs_CZ
dc.subjectmarketingový mix služebcs_CZ
dc.subjectkvalita služebcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.titleSpokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Banycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId189627
dc.title.translatedCustomer satisfaction with the services of Wellness fitness centre Hany Banyen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev - Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany Cíl práce - Na základě marketingového výzkumu získat informace o spokojenosti zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany a následně tyto informace a poznatky využít k navržení určitých doporučení, která by zvýšila kvalitu poskytovaných služeb. Metody - Celá práce je koncipována na základě teorie týkající se především problematiky spokojenosti. Pro dosažení cíle práce, tedy zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami centra, byl proveden marketingový výzkum, který zahrnoval dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor s majitelkou centra. Odpovědi respondentů jsou vyjádřeny prostřednictvím grafů a také slovním popisem. Výsledky - Zjištěná data poskytují majitelům centra podstatné informace o spokojenosti zákazníků se službami centra, poukazují na silné a slabé stránky centra, přinášejí informace o názorech zákazníků. Tato bakalářská práce je tak pro centrum důležitým materiálem obsahujícím nejen hodnocení zákazníků, ale též jistá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení současné situace centra.cs_CZ
uk.abstract.enTitle - Customer satisfaction with the services of Wellness fitness centre Hany Bany Target of work - To obtain marketing information about customer satisfaction with services in Wellness fitness centre Hany Bany and further use of this information to give recommendation to increase quality of provided services. Methods - The whole work is framed on base of theory consisting on matters of satisfaction in the first place. For target of work - finding degree of customers' satisfaction with services of the centre - the marketing research contains questionnaire and semi-structured interview with centre owner. Respondents' answers are shown in graphs and descriptions. Results - Found data provides owners of the centre inherent information of customer satisfaction with services of the centre, point strong and weak parts of the centre and information about customer opinions. This bachelor thesis is important material which contains not only evaluation of customer satisfaction but also some recommendation for improvement of current situation of the centre.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV