Zobrazit minimální záznam

Health and quality of life of teachers in elementary school
dc.contributor.advisorKovaříková, Miroslava
dc.creatorŠčamburová, Lenka
dc.date.accessioned2018-09-27T10:07:47Z
dc.date.available2018-09-27T10:07:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101263
dc.description.abstractThis thesis deals with the health and quality of life of elementary school teachers. The aim of this thesis is to provide informations on selected aspects of the health and quality of life of teachers. The thesis is divided into theoretical part and research part. For the collection of data of research part was used the questionnaire method. The questionnaire verifies assumptions that have been drawn up on the basis of practical experience from the teacher's work. Some assumptions have been confirmed, others have not. At the end of the research, suggestions for a practice responding to the survey results are presented. The results of this thesis may serve as inspiration or initial evidence for deeper exploration of the phenomena of teaching practice. keywords: teacher, health, quality of life, drinking regime, school noise, teacher stress, teacher illness, teacher position in society, burnout syndrome, communication with parentsen_US
dc.description.abstractTato práce se zabývá zdravím a kvalitou života učitelů na ZŠ. Cílem této práce je poskytnout informace o vybraných aspektech zdraví a kvality života učitelů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Pro sběr dat výzkumné části byla použita metoda dotazníku. Dotazník ověřuje předpoklady, které byly sestaveny na základě praktických zkušeností z práce učitele. Některé předpoklady se potvrdily, jiné ne. V závěru výzkumu jsou uvedeny návrhy pro praxi reagující na výsledky šetření. Výsledky této práce mohou posloužit jako inspirace či počáteční podklady ke hlubšímu zkoumání uvedených fenoménů učitelské praxe. klíčová slova: učitel, zdraví, kvalita života, pitný režim, hluk ve škole, učitelský stres, nemoci učitelů, postavení učitele ve společnosti, syndrom vyhoření, komunikace s rodičics_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectteacheren_US
dc.subjecthealthen_US
dc.subjectquality of lifeen_US
dc.subjectdrinking regimeen_US
dc.subjectschool noiseen_US
dc.subjectteacher stressen_US
dc.subjectteacher illnessen_US
dc.subjectteacher position in societyen_US
dc.subjectburnout syndromeen_US
dc.subjectcommunication with parentsen_US
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectkvalita životacs_CZ
dc.subjectpitný režimcs_CZ
dc.subjecthluk ve školecs_CZ
dc.subjectučitelský strescs_CZ
dc.subjectnemoci učitelůcs_CZ
dc.subjectpostavení učitele ve společnostics_CZ
dc.subjectsyndrom vyhořenícs_CZ
dc.subjectkomunikace s rodičics_CZ
dc.titleZdraví a kvalita života pedagogů na ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-06
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId167306
dc.title.translatedHealth and quality of life of teachers in elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeZvírotský, Michal
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výchova ke zdravícs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Health Educationen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá zdravím a kvalitou života učitelů na ZŠ. Cílem této práce je poskytnout informace o vybraných aspektech zdraví a kvality života učitelů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část výzkumnou. Pro sběr dat výzkumné části byla použita metoda dotazníku. Dotazník ověřuje předpoklady, které byly sestaveny na základě praktických zkušeností z práce učitele. Některé předpoklady se potvrdily, jiné ne. V závěru výzkumu jsou uvedeny návrhy pro praxi reagující na výsledky šetření. Výsledky této práce mohou posloužit jako inspirace či počáteční podklady ke hlubšímu zkoumání uvedených fenoménů učitelské praxe. klíčová slova: učitel, zdraví, kvalita života, pitný režim, hluk ve škole, učitelský stres, nemoci učitelů, postavení učitele ve společnosti, syndrom vyhoření, komunikace s rodičics_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the health and quality of life of elementary school teachers. The aim of this thesis is to provide informations on selected aspects of the health and quality of life of teachers. The thesis is divided into theoretical part and research part. For the collection of data of research part was used the questionnaire method. The questionnaire verifies assumptions that have been drawn up on the basis of practical experience from the teacher's work. Some assumptions have been confirmed, others have not. At the end of the research, suggestions for a practice responding to the survey results are presented. The results of this thesis may serve as inspiration or initial evidence for deeper exploration of the phenomena of teaching practice. keywords: teacher, health, quality of life, drinking regime, school noise, teacher stress, teacher illness, teacher position in society, burnout syndrome, communication with parentsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV