Komunikační strategie města Roudnice nad Labem
Communication strategy of the town Roudnice nad Labem
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99727Identifikátory
SIS: 169423
Katalog UK: 990021928600106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Soukeník, Štěpán
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
22. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejnostíKlíčová slova (anglicky)
communication, city marketing, communication strategy, communication channels, media, public relationsPráce přibližuje teoretické koncepty procesu komunikace, a to zejména se zaměřením na širokou veřejnost a média v prostředí veřejné správy. Na základě vymezení marketingového prostředí obcí a teorii komunikační strategie obcí, se přibližuje specifika samospráv malých a středních obcí. Teoretické poznatky se pokouší aplikovat na prostředí malého severočeského města Roudnice nad Labem. Výsledkem je netradiční náhled do fungování komunikace ve veřejné správě a doporučení pro její zlepšení ve zvoleném městě, ale i dalších srovnatelných obcích. Klíčová slova: komunikace, obec, městský marketing, komunikační strategie, komunikační kanály, média, vztahy s veřejností
This thesis describes the theoretical concepts of the communication process, especially with a focus on the general public and media in the public administration environment. Based on the definition of the municipal marketing environment and the theory of communica- tion strategies of municipalities, the specificities of small and medium-sized municipalities are approached. Theoretical knowledge attempts to apply to the environment of the small town of Roudnice nad Labem. The result is an unconventional insight into the functioning of communication in public administration and recommendations for its improvement in the chosen city, as well as other comparable municipalities. Keywords: communication, city marketing, communication strategy, communication channels, media, public relations
