Srovnání komunikace Hnutí DUHA a Greenpeace ČR na Facebooku
The comparison of communications of Hnutí DUHA and Greenpeace ČR on Facebook
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99205Identifikátory
SIS: 192518
Katalog UK: 990021917760106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Hnutí DUHA, Greenpeace Česká republika, marketing na sociálních sítích, marketing v neziskovém sektoru, Facebook, sociální marketing, fundraisingKlíčová slova (anglicky)
Hnutí DUHA, Greenpeace Česká republika, social sites marketing, non-profit marketing, Facebook, social marketing, fundraising, social media marketingTato práce se zabývá komunikací vybraných environmentálních neziskových organizací Hnutí DUHA a Greenpeace Česká republika na sociálních sítích. Náplní této práce je představit současné aktivity těchto společností a zanalyzovat jejich komunikaci s podporovateli na Facebooku. Cílem textu je pak popsat využití sociálních sítí ze strany ekologických neziskových organizací a zjistit, jestli jsou vhodným nástrojem pro jejich propagaci a komunikaci se svými fanoušky v prostředí Internetu. K naplnění cílů byla zvolena metoda obsahové analýzy a komparace vybraných kampaní #vyzvaprojiretin (Greenpeace Česká republika) a #chcidivocinu (Hnutí DUHA). Tyto kampaně byly zvoleny z toho důvodu, protože se jedná o regionální kampaně, které jsou vhodné pro srovnání komunikace obou organizací. Obsahová a komparativní analýza byla provedena na základě stanovených proměnných, jež se opírají o teoretické základy, které jsou popsány v teoretické části práce. Praktická část se kromě vlastní obsahové analýzy oficiálních profilů a facebookových stránek analyzovaných organizací opírá rovněž o rozhovory s koordinátory vybraných kampaní, které poskytly důležité informace a data.
The main topic of this bachelor's thesis is the communication of environmental non-profit organizations Hnutí DUHA and Greenpeace Česká republika on a social site Facebook. This thesis focuses on the current online activities of those organizations and analyses their communication with their supporters on Facebook. The goal of this thesis is to analyse the usage of a social site by environmental non-profit organizations and find out, if it is a suitable tool for their promotion and communication with their supporters in the internet environment. The methods used for this thesis goal fulfilment are content and comparative analysis of chosen campaigns #vyzvaprojiretin (Greenpeace Česká republika) and #chcidivocinu (Hnutí DUHA). Those campaigns were chosen because they are both regional campaigns thus are suitable of communication of both organizations. Content and comparative analysis were carried out on the theoretical basics set in the theoretical part. The analysis par is based on the content analysis of Facebook communication of chosen environmental organizations and on interviews with coordinators of chosen campaigns. Those interviews provided important information and data, which were used in the campaings analysis.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
