Možnosti aktivní dovolené ve Španělsku se zaměřením na Andalusii
Active vacation possibilities in Spain, especially in Andalusia
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/988Identifikátory
SIS: 61456
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kydlíčková, Hana
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
22. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Název práce: Možnosti aktivní dovolené ve Španělsku se zaměřením na Andalusii. Cíle práce: Cílem této práce je představit Španělsko jako destinaci cestovního ruchu, charakterizovat tuto zemí, prozkoumat atraktivní místa, která tato země nabízí, a která by mohla být potenciálně využita k přípravě sportovního zájezdu. Dále zmapovat český trh s aktivní dovolenou se zaměřením na CK a CA nabízející sportovní zájezdy do Španělska, zejména do jižní provincie Andalusie, nalézt mezeru na trhu a následně tuto mezeru vyplnit vytvořením několika různých typů zájezdů se sportovní tématikou, včetně finanční kalkulace. Metoda: Cílů této práce bude dosaženo pomocí empirického výzkumu, komparativní analýzy, popisné analýzy a také pomocí SWOT analýzy. Výsledky: Podávají ucelený přehled jak o Španělsku, tak zejména o Andalusii. Charakterizují český trh s aktivní dovolenou ve Španělsku a nabízejí možnost seznámit se s touto zemí v rámci návrhu několika sportovních zájezdů. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, Španělsko, cestovní kancelář, zájezd.
Title: Active vacation possibillities in Spain, especially in Adnalusia. Project goals: The goal of this thesis is to present Spain as a destination of tourism, describe this country, explore attractive places that are offered by Spain and may be potentially used for a sports tour. Further map Czech sports tour market focused on travel agencies offering sports tours in Spain, especially in Andalusia. Next step is to find a market blank space and subsequently fulfil it by creating several different sports tours, including a price statement. Method: Goals ofthis thesis will be reached by using an empirie research, comparative analysis, descriptive analysis and also using SWOT analysis. Results: Bring a comprehensive survey about Spain and above all about Andalusia. Describe Czech sports tour market and offer an opportunity for getting acquainted with this country due to several sports tour proposal. Key words: tourism, active vacation, Spain, travel agency, tour