Možnosti aktivní dovolené ve Španělsku se zaměřením na Andalusii
Active vacation possibilities in Spain, especially in Andalusia
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/988Identifiers
Study Information System: 61456
Collections
- Kvalifikační práce [8435]
Author
Advisor
Referee
Kydlíčková, Hana
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
22. 9. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Název práce: Možnosti aktivní dovolené ve Španělsku se zaměřením na Andalusii. Cíle práce: Cílem této práce je představit Španělsko jako destinaci cestovního ruchu, charakterizovat tuto zemí, prozkoumat atraktivní místa, která tato země nabízí, a která by mohla být potenciálně využita k přípravě sportovního zájezdu. Dále zmapovat český trh s aktivní dovolenou se zaměřením na CK a CA nabízející sportovní zájezdy do Španělska, zejména do jižní provincie Andalusie, nalézt mezeru na trhu a následně tuto mezeru vyplnit vytvořením několika různých typů zájezdů se sportovní tématikou, včetně finanční kalkulace. Metoda: Cílů této práce bude dosaženo pomocí empirického výzkumu, komparativní analýzy, popisné analýzy a také pomocí SWOT analýzy. Výsledky: Podávají ucelený přehled jak o Španělsku, tak zejména o Andalusii. Charakterizují český trh s aktivní dovolenou ve Španělsku a nabízejí možnost seznámit se s touto zemí v rámci návrhu několika sportovních zájezdů. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, Španělsko, cestovní kancelář, zájezd.
Title: Active vacation possibillities in Spain, especially in Adnalusia. Project goals: The goal of this thesis is to present Spain as a destination of tourism, describe this country, explore attractive places that are offered by Spain and may be potentially used for a sports tour. Further map Czech sports tour market focused on travel agencies offering sports tours in Spain, especially in Andalusia. Next step is to find a market blank space and subsequently fulfil it by creating several different sports tours, including a price statement. Method: Goals ofthis thesis will be reached by using an empirie research, comparative analysis, descriptive analysis and also using SWOT analysis. Results: Bring a comprehensive survey about Spain and above all about Andalusia. Describe Czech sports tour market and offer an opportunity for getting acquainted with this country due to several sports tour proposal. Key words: tourism, active vacation, Spain, travel agency, tour