Zobrazit minimální záznam

The Seasons of the Year and their Creative Expression
dc.contributor.advisorCikánová, Karla
dc.creatorMüllerová, Ivana
dc.date.accessioned2017-04-03T10:10:53Z
dc.date.available2017-04-03T10:10:53Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9379
dc.description.abstractMoje práce pojednává o důvodech a důsledcích střídání ročních dob. Dále o tom, jak se vyvíjel způsob zobrazování ročních dob ve výtvarném umění, seznamuje s nejznámějšími výtvarnými díly ztvárňujícími toto téma, jejich autory a malířskými styly. Obsahuje praktické ukázky zpracování tohoto tématu dětmi mladšího školního věku, při využití tradičních i méně obvyklých metod. Ukazuje, jak je možné toto téma využít v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem škol. 1.2 KLÍČOVÁ SLOVA Roční období. Slunovrat. Rovnodennost. Rámcový vzdělávací program. Environmentální výchova. Holandská krajinomalba. Renesance. Manýrismus. Barbizonská škola. Impresionismus. Expresionismus. Symbolismus. Secese. Kubismus. Surrealismus. Abstrakce. Interakce s uměleckým dílem. Experimentace s výtvarným prvky. Protisk. Koláž. Malba. Kresba. Objektová tvorba. Mozaika. Vitráž. Vosková rezerváž. Průsvit. Kašírování. Barevný kontrast. Světlostní kontrast. Teplotní kontrast.cs_CZ
dc.description.abstractMoje práce pojednává o důvodech a důsledcích střídání ročních dob. Dále o tom, jak se vyvíjel způsob zobrazování ročních dob ve výtvarném umění, seznamuje s nejznámějšími výtvarnými díly ztvárňujícími toto téma, jejich autory a malířskými styly. Obsahuje praktické ukázky zpracování tohoto tématu dětmi mladšího školního věku, při využití tradičních i méně obvyklých metod. Ukazuje, jak je možné toto téma využít v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem škol. 1.2 KLÍČOVÁ SLOVA Roční období. Slunovrat. Rovnodennost. Rámcový vzdělávací program. Environmentální výchova. Holandská krajinomalba. Renesance. Manýrismus. Barbizonská škola. Impresionismus. Expresionismus. Symbolismus. Secese. Kubismus. Surrealismus. Abstrakce. Interakce s uměleckým dílem. Experimentace s výtvarným prvky. Protisk. Koláž. Malba. Kresba. Objektová tvorba. Mozaika. Vitráž. Vosková rezerváž. Průsvit. Kašírování. Barevný kontrast. Světlostní kontrast. Teplotní kontrast.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRoční období a jejich výtvarný výrazcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-21
dc.description.departmentÚstav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22573
dc.title.translatedThe Seasons of the Year and their Creative Expressionen_US
dc.contributor.refereeŠamšula, Pavel
dc.identifier.aleph001226168
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csMoje práce pojednává o důvodech a důsledcích střídání ročních dob. Dále o tom, jak se vyvíjel způsob zobrazování ročních dob ve výtvarném umění, seznamuje s nejznámějšími výtvarnými díly ztvárňujícími toto téma, jejich autory a malířskými styly. Obsahuje praktické ukázky zpracování tohoto tématu dětmi mladšího školního věku, při využití tradičních i méně obvyklých metod. Ukazuje, jak je možné toto téma využít v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem škol. 1.2 KLÍČOVÁ SLOVA Roční období. Slunovrat. Rovnodennost. Rámcový vzdělávací program. Environmentální výchova. Holandská krajinomalba. Renesance. Manýrismus. Barbizonská škola. Impresionismus. Expresionismus. Symbolismus. Secese. Kubismus. Surrealismus. Abstrakce. Interakce s uměleckým dílem. Experimentace s výtvarným prvky. Protisk. Koláž. Malba. Kresba. Objektová tvorba. Mozaika. Vitráž. Vosková rezerváž. Průsvit. Kašírování. Barevný kontrast. Světlostní kontrast. Teplotní kontrast.cs_CZ
uk.abstract.enMoje práce pojednává o důvodech a důsledcích střídání ročních dob. Dále o tom, jak se vyvíjel způsob zobrazování ročních dob ve výtvarném umění, seznamuje s nejznámějšími výtvarnými díly ztvárňujícími toto téma, jejich autory a malířskými styly. Obsahuje praktické ukázky zpracování tohoto tématu dětmi mladšího školního věku, při využití tradičních i méně obvyklých metod. Ukazuje, jak je možné toto téma využít v souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem škol. 1.2 KLÍČOVÁ SLOVA Roční období. Slunovrat. Rovnodennost. Rámcový vzdělávací program. Environmentální výchova. Holandská krajinomalba. Renesance. Manýrismus. Barbizonská škola. Impresionismus. Expresionismus. Symbolismus. Secese. Kubismus. Surrealismus. Abstrakce. Interakce s uměleckým dílem. Experimentace s výtvarným prvky. Protisk. Koláž. Malba. Kresba. Objektová tvorba. Mozaika. Vitráž. Vosková rezerváž. Průsvit. Kašírování. Barevný kontrast. Světlostní kontrast. Teplotní kontrast.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990012261680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV