Zobrazit minimální záznam

Problems of educational and psychological advice on the Department of Paediatric Haemato-Oncology, University Hospital Motol
dc.contributor.advisorPelikán, Jiří
dc.creatorTůma, Daniel
dc.date.accessioned2017-04-03T10:07:15Z
dc.date.available2017-04-03T10:07:15Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9361
dc.description.abstractCílem této práce není snaha o publikaci nových vědeckých poznatků, ale spíše odborné zkoumání specifického zaměření pedagogicko-psychologické práce s vážně nemocnými dětmi a jejich rodiči. Zamýšlím se nad prací s dětmi, které jejich nemoc ve svém důsledku může i ohrožovat na životě, a přináším pro takovou práci vhodné náměty. Oproti v dnešní době sílící tendenci vymezovat kompetence, určovat, kdo má a kdo nemá právo pedagogicko-psychologicky nebo jinak ve své podstatě terapeuticky působit, se domnívám, že pro potřeby praxe je mnohem užitečnější hovořit o otázkách konkrétních a zabývat se možnostmi odborné intervence, které slouží hlavně ku pomoci a prospěchu dětských pacientů a jejich rodičů. V práci se pokusím nastínit kompetence pedagogicko-psychologického poradce a celkové pojetí této odborné činnosti pro obecné potřeby dětského somatického oddělení, v konkrétní podobě pro potřeby Kliniky dětské hemato-onkologie (KDHO). Budu přemýšlet o jednotlivých aspektech práce poradce, o parciálních metodách a budu se také zaobírat přínosy poradenského procesu.V dílčích kapitolách budu vysvětlovat použití jednoho z možných způsobů práce, resp. modelu profesionálních způsobů práce pomáhajících profesí, jak je ve své knize definoval Úlehla, neboť se mi tento model v praxi dobře osvědčil, a domnívám se, že napomáhá...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleProblematika pedagogicko-psychologického poradenství na Klinice dětské hemato-onkologie FN Motolcs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-15
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId27891
dc.title.translatedProblems of educational and psychological advice on the Department of Paediatric Haemato-Oncology, University Hospital Motolen_US
dc.contributor.refereeVotavová, Milada
dc.identifier.aleph001013155
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csCílem této práce není snaha o publikaci nových vědeckých poznatků, ale spíše odborné zkoumání specifického zaměření pedagogicko-psychologické práce s vážně nemocnými dětmi a jejich rodiči. Zamýšlím se nad prací s dětmi, které jejich nemoc ve svém důsledku může i ohrožovat na životě, a přináším pro takovou práci vhodné náměty. Oproti v dnešní době sílící tendenci vymezovat kompetence, určovat, kdo má a kdo nemá právo pedagogicko-psychologicky nebo jinak ve své podstatě terapeuticky působit, se domnívám, že pro potřeby praxe je mnohem užitečnější hovořit o otázkách konkrétních a zabývat se možnostmi odborné intervence, které slouží hlavně ku pomoci a prospěchu dětských pacientů a jejich rodičů. V práci se pokusím nastínit kompetence pedagogicko-psychologického poradce a celkové pojetí této odborné činnosti pro obecné potřeby dětského somatického oddělení, v konkrétní podobě pro potřeby Kliniky dětské hemato-onkologie (KDHO). Budu přemýšlet o jednotlivých aspektech práce poradce, o parciálních metodách a budu se také zaobírat přínosy poradenského procesu.V dílčích kapitolách budu vysvětlovat použití jednoho z možných způsobů práce, resp. modelu profesionálních způsobů práce pomáhajících profesí, jak je ve své knize definoval Úlehla, neboť se mi tento model v praxi dobře osvědčil, a domnívám se, že napomáhá...cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010131550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV