Personální marketing v získávání pracovníků call center
Personnel Marketing in Recruitment of Call Centers Employees
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/93326Identifikátory
SIS: 180083
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Běhounková, Olga
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
8. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
získávání pracovníků|personální marketing|call centrum|nábor|employer branding|HR marketing|marketingová strategie|digitální marketing|e-recruitmentKlíčová slova (anglicky)
recruitment|hiring|personnel marketing|call center|employer branding|marketing strategy|digital marketing|e-recruitmentBakalářská práce se zabývá získáváním pracovníků a personálním marketingem se zaměřením na prostředí call center. Práce vymezuje základní pojmy z oblasti náboru a HR marketingu a zároveň je analýzou specifik a odlišností tohoto typu organizací. Na základě této analýzy a výzkumného šetření je následně vypracován, ověřen a vyhodnocen návrh vhodné personálně-marketingové strategie pro call centra. Vzhledem k aktuálním trendům a době technologického pokroku se práce zaměřuje na digitální a online prostředí. Součástí práce je kvantitativní šetření preferencí a překážek u pracovníků call centra a také kvalitativní analýza firemní dokumentace, statistik a reportů. Cílem kvalitativního a kvantitativního výzkumu je zjištění specifik call center. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, call centrum, nábor, employer branding, HR marketing, marketingová strategie, digitální marketing, e-recruitment
This bachelor thesis deals with the subjects of recruitment and HR marketing with the focus on the call centers area. The thesis explains the recruitment and personnel marketing terms. It also analyzes specifics of call centers and their differences from other types of businesses. Based on these outcomes there is the HR marketing strategy proposal and its evaluation. Considering nowadays tech age the thesis is focused on digital and online HR marketing channels. The thesis includes also call center workers survey and analysis of organizational documentation, statistics and reports for the purpose of the call center specifics findings. Key words recruitment, hiring, personnel marketing, call center, employer branding, marketing strategy, digital marketing, e-recruitment
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
