Stream.cz a jeho originální seriálová tvorba
Stream.cz and Its Original Series Works
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/92770Identifikátory
SIS: 181025
Kolekce
- Kvalifikační práce [23970]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pjajčíková, Eva
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Filmová studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra filmových studií
Datum obhajoby
4. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Internetová televize|Stream.cz|Webseriály|Postnetwork TV|Internetová reklamaKlíčová slova (anglicky)
Internet television|Stream.cz|Web series|Postnetwork TV|Internet advertisingNástup internetu v obecném slova smyslu vnesl do audiovizuálního průmyslu řadu změn v oblasti produkce i distribuce. Tyto změny daly podnět k vývoji specifických internetových portálů nabízejících videoobsah. Tato práce svým zacílením reaguje právě na aktuální rozvoj internetových televizí a svým zaměřením na konkrétní platformu, obohacuje dosavadní teoretický výčet podob o specifický příklad české internetová televize. Případová studie internetové televize Stream.cz se zabývá analýzou produkčních a dramaturgických postupů této VOD platformy. Z toho důvodu práce nabízí komplexní přehled proměn Streamu z hlediska marketingových strategií, které ovlivňuje především vývoj reklamního trhu a dramaturgických postupů, vycházejících například z uživatelského obsahu. Studie se pak hloubkově zabývá produkčním zázemím originálních webseriálů Streamu a jejich pozicí ve struktuře televize. Argumentace výzkumu vychází z polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vedení Stream.cz a s tvůrci konkrétních webseriálů. Zjištěné poznatky jsou v práci průběžně srovnávány s podobami internetových televizí v zahraničí a studie proto nabízí odpověď na teoretickou otázku, jaká internetová televize Stream.cz je. Stream je v současnosti synonymem pro lokální představu internetové zábavy. Studie se proto zabývá i kulturním...
In general, the rise of the internet has brought many changes of production and distribution into the audio-visual industry. These changes triggered the development of specific internet portals that offer video content. The thesis focuses on the current development of internet televisions and especially on a particular platform and enriches the current theoretical list of forms with a specific example of a Czech internet television. The case study of the Czech internet television Stream.cz deals with the analysis of the production and dramaturgic methods of this VOD platform. For this reason a complex overview of the changes of the Stream in terms of marketing strategies influencing especially the development of the advertising market and of dramaturgic methods rising from the user content are offered in the thesis. Production background of the Stream's original web series and their position within the television structure are deeply dealt with in the thesis. Argumentation of the research stems from semi-structured interviews with the representatives of Stream.cz management and with makers of particular web series. Ascertained findings are continuously compared to forms of internet televisions abroad and thus the answer to a theoretical question what kind of internet TV the Stream.cz is is offered...