Nástroje personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol
Personnel Marketing Tools from University Students Viewpoint
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/92101Identifikátory
SIS: 180082
Kolekce
- Kvalifikační práce [24991]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Běhounková, Olga
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
8. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
značka zaměstnavatele|personální marketing|marketing v řízení lidských zdrojů|nástroje personálního marketingu|generace YKlíčová slova (anglicky)
employer branding|personnel marketing|HR marketing|HR marketing tools|generation YBakalářská práce se zabývá nástroji personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol. Představena je koncepce budování značky zaměstnavatele, tvorba strategie budování značky zaměstnavatele a její přínosy. Dále je pozornost věnována oblasti personálního marketingu, interních a externích nástrojů personálního marketingu, a problematice generace Y ve vztahu k práci. Součástí práce je empirické šetření zaměřené na preference nástrojů personálního marketingu studenty Univerzity Karlovy a studenty Vysoké školy ekonomické v Praze. V rámci šetření jsou zjišťovány faktory, které ovlivňují volbu budoucího zaměstnavatele.
This thesis deals with the personnel marketing tools from the perspective of the university students, in which the concept of employer branding, its strategy and its benefits is introduced. The attention is focused on the field of personnel marketing, on internal and external tools of personnel marketing and on the generation Y in relation to employment. The quantitative questionnaire survey is a part of this thesis and is focused on preferences of students of Charles University and students of the University of Economics in Prague. The survey pays attention to the factors influencing the choice of the future employer.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...
