Filmový cestovní ruch: po stopách Aloise Nebela
Film Tourism: In the Footsteps of Alois Nebel
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/91401Identifikátory
SIS: 174168
Kolekce
- Kvalifikační práce [19614]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kotíková, Halina
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Sociální geografie a regionální rozvoj
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální geografie a region. rozvoje
Datum obhajoby
18. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
cestovní ruch, destinace, propagace, Jeseníky, ČeskoFilmový cestovní ruch: po stopách Aloise Nebela Abstrakt Diplomová práce se věnuje problematice filmového cestovního ruchu, moderní formě turismu, která není na území Česka rozvinuta v tak výrazné podobě, jako v zahraničí. V první části práce je pozornost věnována právě rozvoji této formy turismu v obecné podobě, ve druhá část je pak věnována konkrétnímu turistickému produktu "Alois Nebel". Ten byl situován do periferní oblasti na pomezí Olomouckého a Moravskoslezského kraje. Na základě provedeného terénního šetření a dotazníkového šetření mezi aktéry zapojenými do cestovního ruchu v dotčené oblasti je analyzován dopad tohoto projektu. Klíčová slova: Alois Nebel; cestovní ruch; filmový cestovní ruch; produkt cestovního ruchu
Film Tourism: In the Footsteps of Alois Nebel Abstract The diploma thesis deals with the topic of film tourism as a modern form of tourism. This type of tourism is not very developed in the Czech Republic as in another countries. The introduction is focused on development of the Film Tourism in general. The following part deals with the concrete film tourism product "Alois Nebel". The focus of this thesis is located into the peripheral areas of Olomoucký and Moravskoslezký region. The field research and questionnaire survey between participants of the film tourism in this representative area analysis an impact of this project. Key words: Alois Nebel, Tourism, Film Tourism, Tourism product