Zobrazit minimální záznam

HC Slavia Praha ice hockey benefits
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorŠafránek, David
dc.date.accessioned2017-10-05T10:28:19Z
dc.date.available2017-10-05T10:28:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91302
dc.description.abstractNázev: Užitky produktu hokejového utkání HC Slavia Praha Cíle: Identifikace a popis jednotlivých užitků produktu hokejového utkání HC Slavie Praha. Zjištění divácké spokojenosti s dílčími užitky, které plynou divákům z návštěvy domácího utkání HC Slavie Praha. Z nahromaděných údajů vytvořit doporučení, která napomohou ke zvýšení míry spokojenosti diváků a k nárůstu divácké návštěvnosti. Metody: Marketingový výzkum, kterým byla zjištěna spokojenost diváků s užitky produktu HC Slavia Praha, byl realizován kvantitativní metodou. Data byla získána pozorováním a dotazováním. Pomocí technik osobního, písemného a elektronického dotazování velkého vzorku respondentů, bylo získáno dostatečné množství dat, ze kterých byla zjištěna spokojenost diváků s dílčími užitky utkání. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že návštěvníci domácích utkání HC Slavia Praha jsou s mnoha užitky převážně spokojeni. Bylo zjištěno, že pro diváky je nejdůležitějším aspektem sportovní výkon a atmosféra na stadionu, nejméně důležitý je pro diváky doprovodný program. Na základě zjištěných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Doporučení se týkala hlavně oblasti občerstvení, diváckého komfortu a vybavení stadionu. Klíčová slova: HC Slavia Praha, sportovní marketing, marketingový...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: HC Slavia Praha ice hockey benefits Objectives: The aim of this paper is to identify and describe individual benefits of product ice hockey match HC Slavia Praha. There is also the aim to find out viewers satisfaction with partial benefits that come out from observing the home match of HC Slavia Praha. The accumulated data is used to create recommendation which might help to increase satisfaction and viewers audience as well. Methods: Marketing research that was used to find out viewers satisfaction with partial benefits of HC Slavia product was realized via quantitative method. Data was collected by observing as well as questioning. Techniques of personal, written, and electronical questioning of a great deal of respondents were used to reach satisfying amount of data that showed viewers satisfaction with partial benefits of matches. Results: It was found out from collected data that HC Slavia Praha home match viewers are mostly satisfied. For viewers, the most important part of a match is sport performance as well as atmosphere on the stadium. Accompanying program is also the important part. Based on the data from the research, there were specific suggestions and recommendations for increasing viewers satisfaction made. The recommendations were mostly about food, viewers' comfort, and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectHC Slavia Prahaen_US
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectice hockey match benefitsen_US
dc.subjectviewers satisfactionen_US
dc.subjectice hockeyen_US
dc.subjectHC Slavia Prahacs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectužitky hokejového utkánícs_CZ
dc.subjectspokojenost divákůcs_CZ
dc.subjectlední hokejcs_CZ
dc.titleUžitky produktu hokejového utkání HC Slavia Prahacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId163099
dc.title.translatedHC Slavia Praha ice hockey benefitsen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Užitky produktu hokejového utkání HC Slavia Praha Cíle: Identifikace a popis jednotlivých užitků produktu hokejového utkání HC Slavie Praha. Zjištění divácké spokojenosti s dílčími užitky, které plynou divákům z návštěvy domácího utkání HC Slavie Praha. Z nahromaděných údajů vytvořit doporučení, která napomohou ke zvýšení míry spokojenosti diváků a k nárůstu divácké návštěvnosti. Metody: Marketingový výzkum, kterým byla zjištěna spokojenost diváků s užitky produktu HC Slavia Praha, byl realizován kvantitativní metodou. Data byla získána pozorováním a dotazováním. Pomocí technik osobního, písemného a elektronického dotazování velkého vzorku respondentů, bylo získáno dostatečné množství dat, ze kterých byla zjištěna spokojenost diváků s dílčími užitky utkání. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že návštěvníci domácích utkání HC Slavia Praha jsou s mnoha užitky převážně spokojeni. Bylo zjištěno, že pro diváky je nejdůležitějším aspektem sportovní výkon a atmosféra na stadionu, nejméně důležitý je pro diváky doprovodný program. Na základě zjištěných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Doporučení se týkala hlavně oblasti občerstvení, diváckého komfortu a vybavení stadionu. Klíčová slova: HC Slavia Praha, sportovní marketing, marketingový...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: HC Slavia Praha ice hockey benefits Objectives: The aim of this paper is to identify and describe individual benefits of product ice hockey match HC Slavia Praha. There is also the aim to find out viewers satisfaction with partial benefits that come out from observing the home match of HC Slavia Praha. The accumulated data is used to create recommendation which might help to increase satisfaction and viewers audience as well. Methods: Marketing research that was used to find out viewers satisfaction with partial benefits of HC Slavia product was realized via quantitative method. Data was collected by observing as well as questioning. Techniques of personal, written, and electronical questioning of a great deal of respondents were used to reach satisfying amount of data that showed viewers satisfaction with partial benefits of matches. Results: It was found out from collected data that HC Slavia Praha home match viewers are mostly satisfied. For viewers, the most important part of a match is sport performance as well as atmosphere on the stadium. Accompanying program is also the important part. Based on the data from the research, there were specific suggestions and recommendations for increasing viewers satisfaction made. The recommendations were mostly about food, viewers' comfort, and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV