Užitky produktu hokejového utkání HC Slavia Praha
HC Slavia Praha ice hockey benefits
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/91302Identifiers
Study Information System: 163099
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Crossan, William Morea
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
14. 9. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
HC Slavia Praha, sportovní marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, užitky hokejového utkání, spokojenost diváků, lední hokejKeywords (English)
HC Slavia Praha, sport marketing, marketing mix, marketing research, ice hockey match benefits, viewers satisfaction, ice hockeyNázev: Užitky produktu hokejového utkání HC Slavia Praha Cíle: Identifikace a popis jednotlivých užitků produktu hokejového utkání HC Slavie Praha. Zjištění divácké spokojenosti s dílčími užitky, které plynou divákům z návštěvy domácího utkání HC Slavie Praha. Z nahromaděných údajů vytvořit doporučení, která napomohou ke zvýšení míry spokojenosti diváků a k nárůstu divácké návštěvnosti. Metody: Marketingový výzkum, kterým byla zjištěna spokojenost diváků s užitky produktu HC Slavia Praha, byl realizován kvantitativní metodou. Data byla získána pozorováním a dotazováním. Pomocí technik osobního, písemného a elektronického dotazování velkého vzorku respondentů, bylo získáno dostatečné množství dat, ze kterých byla zjištěna spokojenost diváků s dílčími užitky utkání. Výsledky: Z výsledku výzkumu vyplynulo, že návštěvníci domácích utkání HC Slavia Praha jsou s mnoha užitky převážně spokojeni. Bylo zjištěno, že pro diváky je nejdůležitějším aspektem sportovní výkon a atmosféra na stadionu, nejméně důležitý je pro diváky doprovodný program. Na základě zjištěných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení divácké spokojenosti a návštěvnosti. Doporučení se týkala hlavně oblasti občerstvení, diváckého komfortu a vybavení stadionu. Klíčová slova: HC Slavia Praha, sportovní marketing, marketingový...
Title: HC Slavia Praha ice hockey benefits Objectives: The aim of this paper is to identify and describe individual benefits of product ice hockey match HC Slavia Praha. There is also the aim to find out viewers satisfaction with partial benefits that come out from observing the home match of HC Slavia Praha. The accumulated data is used to create recommendation which might help to increase satisfaction and viewers audience as well. Methods: Marketing research that was used to find out viewers satisfaction with partial benefits of HC Slavia product was realized via quantitative method. Data was collected by observing as well as questioning. Techniques of personal, written, and electronical questioning of a great deal of respondents were used to reach satisfying amount of data that showed viewers satisfaction with partial benefits of matches. Results: It was found out from collected data that HC Slavia Praha home match viewers are mostly satisfied. For viewers, the most important part of a match is sport performance as well as atmosphere on the stadium. Accompanying program is also the important part. Based on the data from the research, there were specific suggestions and recommendations for increasing viewers satisfaction made. The recommendations were mostly about food, viewers' comfort, and...