Zobrazit minimální záznam

Digital communication of Czech Olympic Committee during Olympic Games
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKříž, Tomáš
dc.date.accessioned2017-10-03T14:29:02Z
dc.date.available2017-10-03T14:29:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90969
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu digitální komunikace Českého olympijského výboru, což je organizace, která má za cíl rozvíjet a šířit olympijské ideály, zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách. Jedná se tak o jednu z nejvýznamnějších institucí v českém sportu. Hlavním úkolem práce je podrobně zanalizovat veškerou digitální komunikaci ČOV1 během OH2 v Riu 2016 na sociálních sítích, rozebrat veškeré dostupné údaje, vytvořit přehledné shrnutí a na jeho základě vypracovat tipy pro zlepšení digitální komunikace pro OH v Pchjongčchangu 2018. V teoretické části práce seznámí čtenáře s obecnými informacemi o marketingu a PR, bude se věnovat vývoji komunikace, jejím formám a v neposlední řadě seznámí čtenáře s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi dneška. V praktické části bude nejprve obecně popsána komunikace ČOV během OH v Riu, její formy a jejich hlavní cíle. Ze všech digitálních kanálů jsou k dispozici přesná data, ze kterých bude možné vycházet při následující tvorbě shrnujících analýz. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení, která by měla zefektivnit digitální komunikaci během ZOH v Pchjongčchangu. Klíčová slova: Sport, PR, marketing, nová média, sociální sítě, digitální komunikace, ČOV, Olympijské hry 1 ČOV - Český olympijský výbor 2...cs_CZ
dc.description.abstractFollowing thesis is focused on analysing digital communications of Czech Olympic Committee - a national committee aiming to develop and disseminate the Olympic ideals and to represent and ensure the participation of the Czech Republic at the Olympics. It is also one of the most important subject in the Czech sport. The main task of the thesis is to analyse all digital communications of Czech Olympic committee during the Olympic Games in Rio 2016 through social networks, break down all the available data to create a comprehensive summary and based on it create more effective recommendations for digital communication during the Olympic Games in PyeongChang 201. The theoretical part introduces the reader with general information about marketing and Public Relations. Section further maps the development of communication, its forms and familiarizes readers with the most used social networks of today. The practical part describes in general communication of Czech Olympic Committee during the Olympic Games in Rio, its forms and its main objectives. The digital channels provide accurate data, which will be used as base upon the preparation of a summary analysis. On the basis of these data will be drawn tips and recommendations for digital communication during winter Olympic games in PyeongChang. keywords:...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSporten_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectsocial networkingen_US
dc.subjectdigital communicationsen_US
dc.subjectCzech Olympic committeeen_US
dc.subjectOlympic Gamesen_US
dc.subjectSportcs_CZ
dc.subjectPRcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectdigitální komunikacecs_CZ
dc.subjectČOVcs_CZ
dc.subjectOlympijské hrycs_CZ
dc.titleDigitální komunikace ČOV během Olympijských hercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId187687
dc.title.translatedDigital communication of Czech Olympic Committee during Olympic Gamesen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu digitální komunikace Českého olympijského výboru, což je organizace, která má za cíl rozvíjet a šířit olympijské ideály, zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách. Jedná se tak o jednu z nejvýznamnějších institucí v českém sportu. Hlavním úkolem práce je podrobně zanalizovat veškerou digitální komunikaci ČOV1 během OH2 v Riu 2016 na sociálních sítích, rozebrat veškeré dostupné údaje, vytvořit přehledné shrnutí a na jeho základě vypracovat tipy pro zlepšení digitální komunikace pro OH v Pchjongčchangu 2018. V teoretické části práce seznámí čtenáře s obecnými informacemi o marketingu a PR, bude se věnovat vývoji komunikace, jejím formám a v neposlední řadě seznámí čtenáře s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi dneška. V praktické části bude nejprve obecně popsána komunikace ČOV během OH v Riu, její formy a jejich hlavní cíle. Ze všech digitálních kanálů jsou k dispozici přesná data, ze kterých bude možné vycházet při následující tvorbě shrnujících analýz. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení, která by měla zefektivnit digitální komunikaci během ZOH v Pchjongčchangu. Klíčová slova: Sport, PR, marketing, nová média, sociální sítě, digitální komunikace, ČOV, Olympijské hry 1 ČOV - Český olympijský výbor 2...cs_CZ
uk.abstract.enFollowing thesis is focused on analysing digital communications of Czech Olympic Committee - a national committee aiming to develop and disseminate the Olympic ideals and to represent and ensure the participation of the Czech Republic at the Olympics. It is also one of the most important subject in the Czech sport. The main task of the thesis is to analyse all digital communications of Czech Olympic committee during the Olympic Games in Rio 2016 through social networks, break down all the available data to create a comprehensive summary and based on it create more effective recommendations for digital communication during the Olympic Games in PyeongChang 201. The theoretical part introduces the reader with general information about marketing and Public Relations. Section further maps the development of communication, its forms and familiarizes readers with the most used social networks of today. The practical part describes in general communication of Czech Olympic Committee during the Olympic Games in Rio, its forms and its main objectives. The digital channels provide accurate data, which will be used as base upon the preparation of a summary analysis. On the basis of these data will be drawn tips and recommendations for digital communication during winter Olympic games in PyeongChang. keywords:...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV