Digitální komunikace ČOV během Olympijských her
Digital communication of Czech Olympic Committee during Olympic Games
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90969Identifikátory
SIS: 187687
Kolekce
- Kvalifikační práce [8733]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Sport, PR, marketing, nová média, sociální sítě, digitální komunikace, ČOV, Olympijské hryKlíčová slova (anglicky)
Sport, PR, marketing, new media, social networking, digital communications, Czech Olympic committee, Olympic GamesTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu digitální komunikace Českého olympijského výboru, což je organizace, která má za cíl rozvíjet a šířit olympijské ideály, zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách. Jedná se tak o jednu z nejvýznamnějších institucí v českém sportu. Hlavním úkolem práce je podrobně zanalizovat veškerou digitální komunikaci ČOV1 během OH2 v Riu 2016 na sociálních sítích, rozebrat veškeré dostupné údaje, vytvořit přehledné shrnutí a na jeho základě vypracovat tipy pro zlepšení digitální komunikace pro OH v Pchjongčchangu 2018. V teoretické části práce seznámí čtenáře s obecnými informacemi o marketingu a PR, bude se věnovat vývoji komunikace, jejím formám a v neposlední řadě seznámí čtenáře s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi dneška. V praktické části bude nejprve obecně popsána komunikace ČOV během OH v Riu, její formy a jejich hlavní cíle. Ze všech digitálních kanálů jsou k dispozici přesná data, ze kterých bude možné vycházet při následující tvorbě shrnujících analýz. Na základě těchto údajů budou vypracovány návrhy a doporučení, která by měla zefektivnit digitální komunikaci během ZOH v Pchjongčchangu. Klíčová slova: Sport, PR, marketing, nová média, sociální sítě, digitální komunikace, ČOV, Olympijské hry 1 ČOV - Český olympijský výbor 2...
Following thesis is focused on analysing digital communications of Czech Olympic Committee - a national committee aiming to develop and disseminate the Olympic ideals and to represent and ensure the participation of the Czech Republic at the Olympics. It is also one of the most important subject in the Czech sport. The main task of the thesis is to analyse all digital communications of Czech Olympic committee during the Olympic Games in Rio 2016 through social networks, break down all the available data to create a comprehensive summary and based on it create more effective recommendations for digital communication during the Olympic Games in PyeongChang 201. The theoretical part introduces the reader with general information about marketing and Public Relations. Section further maps the development of communication, its forms and familiarizes readers with the most used social networks of today. The practical part describes in general communication of Czech Olympic Committee during the Olympic Games in Rio, its forms and its main objectives. The digital channels provide accurate data, which will be used as base upon the preparation of a summary analysis. On the basis of these data will be drawn tips and recommendations for digital communication during winter Olympic games in PyeongChang. keywords:...