Zobrazit minimální záznam

Aspects of social media use by basketball clubs
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorNěmec, Jiří
dc.date.accessioned2017-10-03T14:27:52Z
dc.date.available2017-10-03T14:27:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/90962
dc.description.abstractNázev: Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby Cíl: Cílem práce je na základě analýzy současného stavu sociálních médií jednotlivých klubů z národní basketbalové ligy (NBL) vyhodnotit způsob použití sociálních médií a navrhnout spolupracujícím klubům vhodná opatření pro zlepšení sebeprezentace a komunikace se současnými fanoušky i dalšími cílovými skupinami ze široké veřejnosti. Metody: dotazování (elektronické), rozhovor (hloubkové interview), analýza dat (externí, interní), monitoring klubových účtů na sociálních médiích, scoring model Výsledky: V rámci stanovených parametrů se ze sedmi spolupracujících klubů nejlépe umístily BK JIP Pardubice. V uplynulé sezóně 2016/17 měly nejkvalitnější obsah facebookových stránek a zároveň získaly i vysoké plusové body v rámci parametrů To se mi líbí, Mluví o tom, Využití a Dosah. Nejméně kvalitní facebookové stránky měly týmy Orli Prostějov a NH Ostrava. Nejvyšší hodnocení profilu na Instagramu získaly týmy NH Ostrava a USK Praha. Naopak nejhůře dopadli Orli Prostějov, kteří neměli ani založený instagramový klubový účet. Po analýze získaných poznatků byly vyvozeny pro kluby některá doporučení, jako například:  Stanovení měřitelných cílů Před začátkem sezóny určit hodnotu metriky To se mi líbí, které by se mělo na konci sezóny dosáhnout. V...cs_CZ
dc.description.abstract(En) Title: Aspects of social media use by basketball clubs Objective: The main goal of the thesis is to propose fitted and simply applicable activities to improve the social media communication among cooperating club fans and other target groups of users. In order to reach the goal it was necessary to study a suitable literature and analyze external and internal data that monitor their activity on social media. Methods: questioning (electronically), in-depth interview, data analysis (external and internal), monitoring of clubs social media activities, scoring model Results: Within the determined parameters, BK JIP Pardubice got the best review of all seven cooperating clubs. Last season the club had the best content on Facebook page. The club also got lots of positive points in matter of Total Page likes, Talking About, Engagement and Impressions. On the other hand, the clubs Orli Prostejov and NH Ostrava got the pretty poor review. The best Instagram profiles had clubs NH Ostrava and USK Prague. On the other hand, Orli Prostejov received the least points because of non-existing club Instagram account. Based on the gathered knowledge, there were made some recommendations as:  Definition of measurable goals Before start of the season determine relevant value of parameters such as Total Page Likes...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjecthashtagen_US
dc.subjecttweeten_US
dc.subjectNBLen_US
dc.subjectscoring modelen_US
dc.subjectSociální médiacs_CZ
dc.subjectSEOcs_CZ
dc.subjecthashtagcs_CZ
dc.subjecttweetcs_CZ
dc.subjectNBLcs_CZ
dc.subjectscoring modelcs_CZ
dc.titleAspekty využití sociálních médií basketbalovými klubycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId178710
dc.title.translatedAspects of social media use by basketball clubsen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Aspekty využití sociálních médií basketbalovými kluby Cíl: Cílem práce je na základě analýzy současného stavu sociálních médií jednotlivých klubů z národní basketbalové ligy (NBL) vyhodnotit způsob použití sociálních médií a navrhnout spolupracujícím klubům vhodná opatření pro zlepšení sebeprezentace a komunikace se současnými fanoušky i dalšími cílovými skupinami ze široké veřejnosti. Metody: dotazování (elektronické), rozhovor (hloubkové interview), analýza dat (externí, interní), monitoring klubových účtů na sociálních médiích, scoring model Výsledky: V rámci stanovených parametrů se ze sedmi spolupracujících klubů nejlépe umístily BK JIP Pardubice. V uplynulé sezóně 2016/17 měly nejkvalitnější obsah facebookových stránek a zároveň získaly i vysoké plusové body v rámci parametrů To se mi líbí, Mluví o tom, Využití a Dosah. Nejméně kvalitní facebookové stránky měly týmy Orli Prostějov a NH Ostrava. Nejvyšší hodnocení profilu na Instagramu získaly týmy NH Ostrava a USK Praha. Naopak nejhůře dopadli Orli Prostějov, kteří neměli ani založený instagramový klubový účet. Po analýze získaných poznatků byly vyvozeny pro kluby některá doporučení, jako například:  Stanovení měřitelných cílů Před začátkem sezóny určit hodnotu metriky To se mi líbí, které by se mělo na konci sezóny dosáhnout. V...cs_CZ
uk.abstract.en(En) Title: Aspects of social media use by basketball clubs Objective: The main goal of the thesis is to propose fitted and simply applicable activities to improve the social media communication among cooperating club fans and other target groups of users. In order to reach the goal it was necessary to study a suitable literature and analyze external and internal data that monitor their activity on social media. Methods: questioning (electronically), in-depth interview, data analysis (external and internal), monitoring of clubs social media activities, scoring model Results: Within the determined parameters, BK JIP Pardubice got the best review of all seven cooperating clubs. Last season the club had the best content on Facebook page. The club also got lots of positive points in matter of Total Page likes, Talking About, Engagement and Impressions. On the other hand, the clubs Orli Prostejov and NH Ostrava got the pretty poor review. The best Instagram profiles had clubs NH Ostrava and USK Prague. On the other hand, Orli Prostejov received the least points because of non-existing club Instagram account. Based on the gathered knowledge, there were made some recommendations as:  Definition of measurable goals Before start of the season determine relevant value of parameters such as Total Page Likes...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV