Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Marketing conception of sport organisation - Czech street hockey association
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/869Identifiers
Study Information System: 37145
Collections
- Kvalifikační práce [8927]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
15. 9. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.
Title: Objective: Methods: Result: Keywords: Marketing concept of Sport Federation - Czech Street Hockey Federation Management and marketing analysis of sports federation, in this case of Czech Street Hockey Federation, and its improvement suggestion. Selected methods used for research are descriptive analysis, interview and SWOT analysis. Improvement suggestion of marketing conception, implementation project, enclosures and recommendation. Marketing conception, SWOT analysis, implementation, Czech Street Hockey Federation