Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Marketing conception of sport organisation - Czech street hockey association
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/869Identifikátory
SIS: 37145
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
15. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.
Title: Objective: Methods: Result: Keywords: Marketing concept of Sport Federation - Czech Street Hockey Federation Management and marketing analysis of sports federation, in this case of Czech Street Hockey Federation, and its improvement suggestion. Selected methods used for research are descriptive analysis, interview and SWOT analysis. Improvement suggestion of marketing conception, implementation project, enclosures and recommendation. Marketing conception, SWOT analysis, implementation, Czech Street Hockey Federation