Zobrazit minimální záznam

Political Marketing of the Political Party ANO 2011 in the Regional and Senate elections 2016: A Case Study of Pardubice Region
dc.contributor.advisorŠvec, Kamil
dc.creatorLuzar, Lukáš
dc.date.accessioned2020-08-26T08:36:11Z
dc.date.available2020-08-26T08:36:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86100
dc.description.abstractyužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhůcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectVolební kampaňcs_CZ
dc.subjectpolitický marketingcs_CZ
dc.subjectregionální volbycs_CZ
dc.subjectsenátní volbycs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectANO 2011cs_CZ
dc.subjectPardubický krajcs_CZ
dc.subjectElection campaignen_US
dc.subjectpolitical marketingen_US
dc.subjectelections to the Senateen_US
dc.subjectregional electionsen_US
dc.subjectpolitical communicationen_US
dc.subjectthe movement ANO 2011en_US
dc.subjectPardubice regionen_US
dc.titleVyužití politického marketingu na regionální a senátní úrovni v roce 2016 hnutím ANO 2011: případová studie Pardubický krajcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentKatedra politologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Political Scienceen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179490
dc.title.translatedPolitical Marketing of the Political Party ANO 2011 in the Regional and Senate elections 2016: A Case Study of Pardubice Regionen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph002144039
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Scienceen_US
thesis.degree.programPolitologiecs_CZ
thesis.degree.programPolitical Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra politologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Political Scienceen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Scienceen_US
uk.degree-program.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csyužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhůcs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra politologiecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021440390106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV