Návrh obchodní strategie společnosti Praginfo s.r.o. se zaměřením na marketingovou komunikaci
Business strategy proposal of Praginfo company with the focus on marketing communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86096Identifikátory
SIS: 179772
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klabíková Rábová, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
cestovní ruch, firma, strategie, marketing, komunikace, internet, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
tourism, company, strategy, marketing, communication, internet, social networks(abstrakt) Bakalářská práce "Návrh obchodní strategie společnosti Praginfo se zaměřením na marketingovou komunikaci" se zabývá analýzou teoretického základu souvisejícím s tvorbou obchodní strategie, popisuje společnost Praginfo a nabízí návrh nové obchodní strategie, která by společnosti měla zajistit rozvoj. V teoretické části práce vykládá klíčové pojmy spojené s podnikáním a cestovním ruchem, dále komplexně shrnuje teorii týkající se tvorby strategie a popisuje společnost Praginfo včetně trhů, na kterých firma působí a služeb, které nabízí. V rámci analýzy společnosti Praginfo práce nabízí i pohled na současnou marketingovou komunikaci firmy z důvodu tvorby kvalitnějšího návrhu marketingové komunikace v praktické části. V praktické části autor této práce využívá souboru informací nabytých v teoretické části, a sestavuje tak návrh obchodní strategie, jehož součástí je návrh vize a mise, dále nabízí tři klíčové situační analýzy, navrhuje stanovení strategických cílů a strategií vedoucích k jejich dosažení. V neposlední řadě se autor práce věnuje návrhu tvorby marketingové komunikace včetně rebrandingu a představení návrhu nového loga, která by měla společnosti pomoct dosahovat při implementaci nové strategie vyšší efektivnosti. Pro úplnost tato práce nabízí v rámci plánu implementace i odhadovaný...
The bachelor thesis "Business strategy proposal of Praginfo company with the focus on marketing communication" deals with an analysis of the theoretical base related to the development of a business strategy, describes the Praginfo company and offers a proposal of a new business strategy, which should guarantee growth of the company. In the theoretical part the thesis explains the basic concepts associated with enterpreneurship and tourism, then the thesis comprehensively summarizes the theory connected with the creation of a business strategy and describes Praginfo company, including the markets it operates on and services it offers. As a part of the analysis of the Praginfo company, the thesis also offers a view of current marketing communications of the company in order to create a better proposal of marketing communication in the practical part. In the practical part the author uses the set of information acquired in the theoretical part and builds a proposal of a business strategy, that includes the proposal of a vision and a mission of the company. Then the author offers three key situation analyses, proposes setting of strategic goals and strategies to achieve them. Last but not least, the author focuses on the development of a proposal of marketing communication, including rebranding and an...