Zobrazit minimální záznam

Concert photography and photography of music in a communication of Czech bands on social media
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorFlídrová, Šárka
dc.date.accessioned2017-07-06T09:56:04Z
dc.date.available2017-07-06T09:56:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85965
dc.description.abstractTato práce se zabývá využitím koncertních a hudebních fotografií k sebeprezentaci českých kapel na čím dál tím populárnější sociální síti Instagram. Práce se tak věnuje třem oblíbeným oblastem, kterými jsou fotografie a vizualita, hudba a propagace na sociálních sítích. Práce se věnuje historickému vývoji koncertní fotografie a jejích předchůdců, krátce představí nejdůležitější osobnosti, jež koncertní fotografii formovaly, jako byl například Jim Marshall nebo Annie Leibovitz, ale věnovat se bude i současným trendům v oblasti zachycování hudby pomocí fotografie. Pro lepší porozumění interpretaci výsledků praktické části se práce věnuje rovněž vývoji Instagramu od jeho počátku až do současnosti, jeho funkčním prvkům a specifikům jeho využití pro vlastní prezentaci. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní vybrané české kapely, konkrétně kapely Kryštof, Mandrage a Chinaski, a způsoby jejich komunikace na Instagramu, především vytyčuje oblasti v nichž se kapely liší a v nichž si jsou jejich způsoby komunikace naopak podobné. Největší důraz v této části práce klade na význam sebeprezentace jednotlivých interpretů a na odezvu recipientů jejich sdělení.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis concentrates on concert and music photography and the ability of Czech bands to apply these photographs into their communication on Instagram. Thus, the thesis focuses on three major topics of growing popularity, which are photography and the visuality itself, music, and self-promotion on social media. First part the thesis introduces history of concert and music photography and also mentions some of the current trends in this specific photographic genre. To better understand the interpretation of the practical part of the thesis, the work also focuses on introducing Instagram's history, its functional features and ways of self-promotion through the visual social media site itself. The last part of the thesis is focused on the research itself. This part the thesis will examine specific ways of self-promotion of Czech bands on Instagram and will focus on differences and similarities of their communication through photography.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjecthudební fotografiecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectsebepropagacecs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectChinaskics_CZ
dc.subjectKryštofcs_CZ
dc.subjectMandragecs_CZ
dc.subjectmusic photographyen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectself-promotionen_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectChinaskien_US
dc.subjectKryštofen_US
dc.subjectMandrageen_US
dc.titleKoncertní fotografie a fotografie hudby v komunikaci českých kapel na sociálních sítíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-15
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179730
dc.title.translatedConcert photography and photography of music in a communication of Czech bands on social mediaen_US
dc.contributor.refereeTurek, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá využitím koncertních a hudebních fotografií k sebeprezentaci českých kapel na čím dál tím populárnější sociální síti Instagram. Práce se tak věnuje třem oblíbeným oblastem, kterými jsou fotografie a vizualita, hudba a propagace na sociálních sítích. Práce se věnuje historickému vývoji koncertní fotografie a jejích předchůdců, krátce představí nejdůležitější osobnosti, jež koncertní fotografii formovaly, jako byl například Jim Marshall nebo Annie Leibovitz, ale věnovat se bude i současným trendům v oblasti zachycování hudby pomocí fotografie. Pro lepší porozumění interpretaci výsledků praktické části se práce věnuje rovněž vývoji Instagramu od jeho počátku až do současnosti, jeho funkčním prvkům a specifikům jeho využití pro vlastní prezentaci. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní vybrané české kapely, konkrétně kapely Kryštof, Mandrage a Chinaski, a způsoby jejich komunikace na Instagramu, především vytyčuje oblasti v nichž se kapely liší a v nichž si jsou jejich způsoby komunikace naopak podobné. Největší důraz v této části práce klade na význam sebeprezentace jednotlivých interpretů a na odezvu recipientů jejich sdělení.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis concentrates on concert and music photography and the ability of Czech bands to apply these photographs into their communication on Instagram. Thus, the thesis focuses on three major topics of growing popularity, which are photography and the visuality itself, music, and self-promotion on social media. First part the thesis introduces history of concert and music photography and also mentions some of the current trends in this specific photographic genre. To better understand the interpretation of the practical part of the thesis, the work also focuses on introducing Instagram's history, its functional features and ways of self-promotion through the visual social media site itself. The last part of the thesis is focused on the research itself. This part the thesis will examine specific ways of self-promotion of Czech bands on Instagram and will focus on differences and similarities of their communication through photography.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV