Zobrazit minimální záznam

The influence of family relationships onto development of identity of an individual
dc.contributor.advisorPelikán, Jiří
dc.creatorVítečková, Michaela
dc.date.accessioned2018-10-29T21:36:40Z
dc.date.available2018-10-29T21:36:40Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8544
dc.description.abstractDizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v historickem a sociokulturnim nahledu, vyznamnej si pozornost je venovana postmodernim myslenkovym nahledu na identitu jedince. Inspirativnim zdrojem se stava myslenka identity, jako kontinuaIne se utvarejiciho pfibehu, zasazeneho vyznamnymi diskursy i zkusenostmi jedince se sociaIni realitou. Vyznamny prostor je venovan analyze vyvojovych teorii, ktere nam podavaji nezbytne informace 0 zakonitostech vyvoje identity v prubehu ontogeneze. Stezejni cast prace, ktera vyust'uje v empirickou sondu, je pojata, jako rozbor rodinneho kontextu, predevsim pak tech klicovych vztahu, ktere meli moznost spouutvaret podobu identity jedince. Empiricka sonda pfinasi sadu retrospektivnich nahledu na atmosferu a vztahy v rodinach respondentu, jejiz cHern bylo ovefit navdene obecnejsi principy ve vztazich mezi rodiCi a detmi, ktere napomahaji utvoreni zdrave formy identity.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in Englishen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVliv rodinných vztahů na vývoj identity jedincecs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-03-16
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId24762
dc.title.translatedThe influence of family relationships onto development of identity of an individualen_US
dc.contributor.refereeRabušicová, Milada
dc.contributor.refereeTaxová, Jiřina
dc.identifier.aleph000776716
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csDizertacni prace je pojednana, jako teoreticko-empiricka sonda do podoby klicovych rodinnych vztahu, majicich vliv na dotvareni podoby identity jedince. V ramci prace jsou rozpracovavana temata vyvoje konceptu identity v historickem a sociokulturnim nahledu, vyznamnej si pozornost je venovana postmodernim myslenkovym nahledu na identitu jedince. Inspirativnim zdrojem se stava myslenka identity, jako kontinuaIne se utvarejiciho pfibehu, zasazeneho vyznamnymi diskursy i zkusenostmi jedince se sociaIni realitou. Vyznamny prostor je venovan analyze vyvojovych teorii, ktere nam podavaji nezbytne informace 0 zakonitostech vyvoje identity v prubehu ontogeneze. Stezejni cast prace, ktera vyust'uje v empirickou sondu, je pojata, jako rozbor rodinneho kontextu, predevsim pak tech klicovych vztahu, ktere meli moznost spouutvaret podobu identity jedince. Empiricka sonda pfinasi sadu retrospektivnich nahledu na atmosferu a vztahy v rodinach respondentu, jejiz cHern bylo ovefit navdene obecnejsi principy ve vztazich mezi rodiCi a detmi, ktere napomahaji utvoreni zdrave formy identity.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in English The thesis does not include an abstract in Englishen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990007767160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV