Zobrazit minimální záznam

The education of the librarians: analysis and comparison of the professional preparation programs already existing lifelong learning
dc.contributor.advisorČerná, Milena
dc.creatorKonvalinka, Jiří
dc.date.accessioned2020-08-22T06:43:51Z
dc.date.available2020-08-22T06:43:51Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8501
dc.description.abstractRigorózní práce mapuje a analyzuje současné možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků knihoven a informačních pracovníků. K hlavním cílům patří zejména porovnání současných vzdělávacích programů na regionální a národní úrovni s přihlédnutím na legislativní rámec, akční plán realizace státní informační politiky, možnosti vzdělávání pracovníků v rámci konkrétních programů, podprogramů a jejich projektů, možnosti celoživotního vzdělávání v souvislosti s moderními prostředky ICT. Práce čítá pět kapitol a přílohy. Stěžejní částí práce jsou kapitoly třetí a pátá, které blíže mapují situaci ve vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků u nás. Přílohy rigorózní práce obsahují komparaci dvou výukových center v rámci podprogramu VISK2, obrazovou dokumentaci s popisem programového vybavení pro e-learning, vysvětlení základních termínů, názvů a zkratek a v neposlední řadě též fotografickou dokumentaci z kurzů podprogramu VISK2.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávání pracovníků knihoven: analýza a srovnání stávajících programů odborné přípravy celoživotního vzdělávání (národní a regionální úrovně)cs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-04-02
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId27745
dc.title.translatedThe education of the librarians: analysis and comparison of the professional preparation programs already existing lifelong learningen_US
dc.contributor.refereeStöcklová, Anna
dc.identifier.aleph000585882
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csRigorózní práce mapuje a analyzuje současné možnosti celoživotního vzdělávání pracovníků knihoven a informačních pracovníků. K hlavním cílům patří zejména porovnání současných vzdělávacích programů na regionální a národní úrovni s přihlédnutím na legislativní rámec, akční plán realizace státní informační politiky, možnosti vzdělávání pracovníků v rámci konkrétních programů, podprogramů a jejich projektů, možnosti celoživotního vzdělávání v souvislosti s moderními prostředky ICT. Práce čítá pět kapitol a přílohy. Stěžejní částí práce jsou kapitoly třetí a pátá, které blíže mapují situaci ve vzdělávání knihovníků a informačních pracovníků u nás. Přílohy rigorózní práce obsahují komparaci dvou výukových center v rámci podprogramu VISK2, obrazovou dokumentaci s popisem programového vybavení pro e-learning, vysvětlení základních termínů, názvů a zkratek a v neposlední řadě též fotografickou dokumentaci z kurzů podprogramu VISK2.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990005858820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV