Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of tennis club TJ Spoje Praha
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorNesvorný, Jan
dc.date.accessioned2024-08-09T13:27:20Z
dc.date.available2024-08-09T13:27:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84641
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Praha. Cíl: Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout novou marketingovou komunikaci pro rok 2017. Metody: Pro sběr informací byly využity metody kvalitativního výzkumu v podobě polo-strukturovaného rozhovoru a nestrukturovaného pozorování. Z oblasti kvantitativního výzkumu byla použita metoda analýzy interních dokumentů klubu. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace klubu pro rok 2017. V tomto plánu jsou navržena opatření využívající větší množství komunikačních nástrojů a zároveň se navrhuje zlepšení využití aktuálně používaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: Komunikační mix, sportovní marketing, tenisový klub, interview.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing Communication of TJ Spoje Praha Tennis Club. Goal: The aim of this thesis is to analyze current marketing communication and then suggest new marketing communication of the club for the year 2017. Methods: Methods of qualitative research (half-structured interview and non- structured observation) were used for the collection of information. Analysis of the club's internal documents was used as well as a method of quantitative research. Results: The plan of the club's marketing communication for the year 2017 is the main result of the work. Using more communication tools and improvements of currently used marketing tools are suggested as well. Keywords: Communication mix, Sports Marketing, Tennis Club, Interview.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectKomunikační mixcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjecttenisový klubcs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectCommunication mixen_US
dc.subjectSports Marketingen_US
dc.subjectTennis Cluben_US
dc.subjectInterviewen_US
dc.titleMarketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Prahacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId164128
dc.title.translatedMarketing communication of tennis club TJ Spoje Prahaen_US
dc.contributor.refereeKočíb, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Praha. Cíl: Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout novou marketingovou komunikaci pro rok 2017. Metody: Pro sběr informací byly využity metody kvalitativního výzkumu v podobě polo-strukturovaného rozhovoru a nestrukturovaného pozorování. Z oblasti kvantitativního výzkumu byla použita metoda analýzy interních dokumentů klubu. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace klubu pro rok 2017. V tomto plánu jsou navržena opatření využívající větší množství komunikačních nástrojů a zároveň se navrhuje zlepšení využití aktuálně používaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: Komunikační mix, sportovní marketing, tenisový klub, interview.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing Communication of TJ Spoje Praha Tennis Club. Goal: The aim of this thesis is to analyze current marketing communication and then suggest new marketing communication of the club for the year 2017. Methods: Methods of qualitative research (half-structured interview and non- structured observation) were used for the collection of information. Analysis of the club's internal documents was used as well as a method of quantitative research. Results: The plan of the club's marketing communication for the year 2017 is the main result of the work. Using more communication tools and improvements of currently used marketing tools are suggested as well. Keywords: Communication mix, Sports Marketing, Tennis Club, Interview.en_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990021393080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV