Marketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Praha
Marketing communication of tennis club TJ Spoje Praha
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84641Identifikátory
SIS: 164128
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kočíb, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Komunikační mix, sportovní marketing, tenisový klub, interviewKlíčová slova (anglicky)
Communication mix, Sports Marketing, Tennis Club, InterviewNázev: Marketingová komunikace tenisového klubu TJ Spoje Praha. Cíl: Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou komunikaci klubu a následně navrhnout novou marketingovou komunikaci pro rok 2017. Metody: Pro sběr informací byly využity metody kvalitativního výzkumu v podobě polo-strukturovaného rozhovoru a nestrukturovaného pozorování. Z oblasti kvantitativního výzkumu byla použita metoda analýzy interních dokumentů klubu. Výsledky: Výsledkem této práce je plán marketingové komunikace klubu pro rok 2017. V tomto plánu jsou navržena opatření využívající větší množství komunikačních nástrojů a zároveň se navrhuje zlepšení využití aktuálně používaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: Komunikační mix, sportovní marketing, tenisový klub, interview.
Title: Marketing Communication of TJ Spoje Praha Tennis Club. Goal: The aim of this thesis is to analyze current marketing communication and then suggest new marketing communication of the club for the year 2017. Methods: Methods of qualitative research (half-structured interview and non- structured observation) were used for the collection of information. Analysis of the club's internal documents was used as well as a method of quantitative research. Results: The plan of the club's marketing communication for the year 2017 is the main result of the work. Using more communication tools and improvements of currently used marketing tools are suggested as well. Keywords: Communication mix, Sports Marketing, Tennis Club, Interview.