Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu
Trends marketing on social networks and their use in sport
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84638Identifikátory
SIS: 175188
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
9. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketingKlíčová slova (anglicky)
interview, marketing, marketing trends, social networks, sport marketingNázev: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování studie o aktuálních trendech marketingu na sociálních sítích směrem k využití ve sportu. Metody: V této diplomové práci byly analyzovány současné trendy marketingu na sociálních sítích s aplikací na sport a bylo využito k analýze metody monitoringu, pozorování. Dále bylo v oblasti sportu využito polostrukturovaného interview s PR manažery sportovních organizací a dotazníkového šetření u respondentů se vztahem ke sportu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou koncipované předpovědi a navržená doporučení marketingových trendů na sociálních sítích pro oblast sportu. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketing.
Topic: Trends marketing on social networks and their use in sport Objectives: The main objective is Diploma thesis is a study of current trends in marketing on social networks toward use in sports. Methods: In thesis were analyzed current trends in marketing on social networks with application to sport and used to analyze methods of monitoring, observation. Further, it was in sports topic also used semi structured interview with the PR managers of sports organizations and a questionnaire survey among people related to sport. Results: The result of this Diploma thesis is a conceived predictions and recommendations marketing trends on social networks for sport. Key words: Interview, marketing, marketing trends, social networks, sport marketing.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...