Zobrazit minimální záznam

Trends marketing on social networks and their use in sport
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorKropáček, Josef
dc.date.accessioned2017-06-06T11:10:48Z
dc.date.available2017-06-06T11:10:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84638
dc.description.abstractNázev: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování studie o aktuálních trendech marketingu na sociálních sítích směrem k využití ve sportu. Metody: V této diplomové práci byly analyzovány současné trendy marketingu na sociálních sítích s aplikací na sport a bylo využito k analýze metody monitoringu, pozorování. Dále bylo v oblasti sportu využito polostrukturovaného interview s PR manažery sportovních organizací a dotazníkového šetření u respondentů se vztahem ke sportu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou koncipované předpovědi a navržená doporučení marketingových trendů na sociálních sítích pro oblast sportu. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketing.cs_CZ
dc.description.abstractTopic: Trends marketing on social networks and their use in sport Objectives: The main objective is Diploma thesis is a study of current trends in marketing on social networks toward use in sports. Methods: In thesis were analyzed current trends in marketing on social networks with application to sport and used to analyze methods of monitoring, observation. Further, it was in sports topic also used semi structured interview with the PR managers of sports organizations and a questionnaire survey among people related to sport. Results: The result of this Diploma thesis is a conceived predictions and recommendations marketing trends on social networks for sport. Key words: Interview, marketing, marketing trends, social networks, sport marketing.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectInterviewcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingové trendycs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing trendsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectsport marketingen_US
dc.titleTrendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-09
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId175188
dc.title.translatedTrends marketing on social networks and their use in sporten_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití ve sportu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vypracování studie o aktuálních trendech marketingu na sociálních sítích směrem k využití ve sportu. Metody: V této diplomové práci byly analyzovány současné trendy marketingu na sociálních sítích s aplikací na sport a bylo využito k analýze metody monitoringu, pozorování. Dále bylo v oblasti sportu využito polostrukturovaného interview s PR manažery sportovních organizací a dotazníkového šetření u respondentů se vztahem ke sportu. Výsledky: Výsledkem této diplomové práce jsou koncipované předpovědi a navržená doporučení marketingových trendů na sociálních sítích pro oblast sportu. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingové trendy, sociální sítě, sportovní marketing.cs_CZ
uk.abstract.enTopic: Trends marketing on social networks and their use in sport Objectives: The main objective is Diploma thesis is a study of current trends in marketing on social networks toward use in sports. Methods: In thesis were analyzed current trends in marketing on social networks with application to sport and used to analyze methods of monitoring, observation. Further, it was in sports topic also used semi structured interview with the PR managers of sports organizations and a questionnaire survey among people related to sport. Results: The result of this Diploma thesis is a conceived predictions and recommendations marketing trends on social networks for sport. Key words: Interview, marketing, marketing trends, social networks, sport marketing.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV