Marketing uplatňovaný vůči zdravotnickým organizacím
Marketing Activities Aimed at Medical organizations
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84596Identifikátory
SIS: 72499
Katalog UK: 990011236080106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [7323]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rivola, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
9. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce pojednává o marketingových aktivitách vyvíjených ze strany farmaceutických firem vůči zdravotnickým organizacím. V první části práce je teoreticky pojednáno o marketingu se zaměřením na farmaceutický trh. Vzhledem ke zvláštnostem trhu je zmíněna legislativní a etická otázka marketingové komunikace vůči zdravotníkům. Druhá část práce se věnuje marketingovému modelu jedné ze společností působících na trhu estetické medicíny. Část kontroly marketingových aktivit firmy zahrnuje výzkum hodnocení servisu klienty a spokojenosti zaměstnanců. Práce sleduje otázku klíčové role přímého, osobního prodeje na farmaceutickém trhu.
This thesis is about marketing activities aimed at medical organizations from site of pharmaceutical companies. In the first part of thesis, there is theoretically discussed marketing of the pharmaceutical market. Because of specifics of this market, legal and ethical questions of marketing communication with healthcare providers are mentioned. Second part of thesis is attended to marketing model of company acting on the field of aesthetic medicine. Same part covers researches of customer's evaluation of marketing activities and of level of employee's satisfaction. Thesis argues about key role of direct sales in the field of pharmaceutical market.
