Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Terra-Settler Space Real-Time Strategy
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84493Identifikátory
SIS: 177193
Kolekce
- Kvalifikační práce [10690]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ježek, Pavel
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování a softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra teoretické informatiky a matematické logiky
Datum obhajoby
16. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
real-time strategie, umělá inteligence, Unity, C#, Multiplatformní, SimulaceKlíčová slova (anglicky)
real-time strategy, artificial intelligence, Unity, C#, Multi-platform, SimulationTerra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
Terra-Settler is a real-time 3D single player space strategy game. Main focus is on economic simulation, whitch is necessary for achieving game goals. Different scenarios (e.g. conquering planet) are used in game. It is necessary to expand and colonize surrounding planets to achieve victory. API for arti- ficial intelligence is included in the game with sample implementation. This game is multi-platform with support of some mobile platforms. 1