Aplikace usnadňující skládání Rubikovy kostky pomocí rozšířené reality
Rubik's Cube augmented reality helper application
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84462Identifikátory
SIS: 177304
Kolekce
- Kvalifikační práce [10690]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kotera, Jan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Obecná informatika
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
16. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
počítačové vidění, rozšířená realita, Rubikova kostkaKlíčová slova (anglicky)
computer vision, augmented reality, Rubik's CubeV této práci je představen program asistující se složením Rubikovy kostky pomocí počítačového vidění prostřednictvím rozšířené reality. To se děje ve dvou fázích - nejprve je rozpoznán stav, do kterého je kostka zamíchána a potom jsou postupně ukazovány tahy. Oboje nevyžaduje žádný vstup od uživatele kromě dat z kamery a uživatel může při rozpoznávání stěny kostky ukazovat v jakémkoli pořadí z jakýchkoli úhlů při skládání může držet kostku jakkoli otočenou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The program introduced in this thesis assists with solving a Rubik's cube using computer vision and augmented reality. The assistance consists of two phases - in the first phase the state of the cube is recognized. In the second phase the next turn to make is shown until the cube is solved. Both of these phases do not need any other input from the user other than the data from the camera. The user can show the faces of the cube in arbitrary order and from arbitrary angle. During the solving phase the cube can be held in any orientation. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)