Zobrazit minimální záznam

The role of the coach in preparation of youth players
dc.contributor.advisorBuzek, Mario
dc.creatorOstaš, Radek
dc.date.accessioned2017-06-02T12:13:49Z
dc.date.available2017-06-02T12:13:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84360
dc.description.abstractNázev: Role trenéra v přípravě mládeže Cíle: Cílem mé práce bylo sledovat 3 trenéry fotbalu hráčů ve věku 11-13 let, jejich využití různých didaktických stylů vedení tréninkové jednotky a úspěšnost jejich komunikace základních myšlenek každého cvičení směrem k jejich dětským svěřencům. Hypotéza: Hypotéza 1: Předpokládám, že nejvíce bude všemi trenéry využíván příkazový styl. Hypotéza 2: Předpokládám, že jednotlivé myšlenky nebudou podávány zcela jasně tak, aby byly hned pochopeny samotnými hráči. Metody: Ve své práci jsem využil metodu přímého i nepřímého, strukturovaného a otevřeného pozorování jednotlivých trenérů a reakcí jejich svěřenců na trenérovi pokyny Výsledky: Cíl práce byl splněn, podařilo se sesbírat a vyhodnotit všechna potřebná data. Hypotéza 1 => potvrzena Hypotéza 2 => nepotvrzena Klíčová slova: Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenkacs_CZ
dc.description.abstractTitle: The role of the coach in preparation of youth players Objective: The aim of my work was to observe 3 coaches of football players in age 11-13, their usage of teaching styles used during training units and success of coaches idea's communication towards to their youth players. Hypothesis: Hypothesis 1: I suppose , that coaches will mostly use the direct teaching style Hypothesis 2: I suppose, that most of the ideas will not be told so precisely towards to the players to be able understand them immediately Methods: In my work I used direct and indirect method, structured and opened observation of every single coach and player's reaction to the coaches instruction Results: The aim of my work was reached, I successfully collected and evaluated all needed data Hypothesis 2 => confirmed Hypothesis 2 => unconfirmed Keywords: Coach, teaching style, accurate idea, inaccurate ideaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectTrenércs_CZ
dc.subjectdidaktický stylcs_CZ
dc.subjectpřesná myšlenkacs_CZ
dc.subjectnepřesná myšlenkacs_CZ
dc.subjectCoachen_US
dc.subjectteaching styleen_US
dc.subjectaccurate ideaen_US
dc.subjectinaccurate ideaen_US
dc.titleRole trenéra v přípravě mládežecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-01
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId162644
dc.title.translatedThe role of the coach in preparation of youth playersen_US
dc.contributor.refereeTůma, Martin
dc.identifier.aleph002101438
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Role trenéra v přípravě mládeže Cíle: Cílem mé práce bylo sledovat 3 trenéry fotbalu hráčů ve věku 11-13 let, jejich využití různých didaktických stylů vedení tréninkové jednotky a úspěšnost jejich komunikace základních myšlenek každého cvičení směrem k jejich dětským svěřencům. Hypotéza: Hypotéza 1: Předpokládám, že nejvíce bude všemi trenéry využíván příkazový styl. Hypotéza 2: Předpokládám, že jednotlivé myšlenky nebudou podávány zcela jasně tak, aby byly hned pochopeny samotnými hráči. Metody: Ve své práci jsem využil metodu přímého i nepřímého, strukturovaného a otevřeného pozorování jednotlivých trenérů a reakcí jejich svěřenců na trenérovi pokyny Výsledky: Cíl práce byl splněn, podařilo se sesbírat a vyhodnotit všechna potřebná data. Hypotéza 1 => potvrzena Hypotéza 2 => nepotvrzena Klíčová slova: Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenkacs_CZ
uk.abstract.enTitle: The role of the coach in preparation of youth players Objective: The aim of my work was to observe 3 coaches of football players in age 11-13, their usage of teaching styles used during training units and success of coaches idea's communication towards to their youth players. Hypothesis: Hypothesis 1: I suppose , that coaches will mostly use the direct teaching style Hypothesis 2: I suppose, that most of the ideas will not be told so precisely towards to the players to be able understand them immediately Methods: In my work I used direct and indirect method, structured and opened observation of every single coach and player's reaction to the coaches instruction Results: The aim of my work was reached, I successfully collected and evaluated all needed data Hypothesis 2 => confirmed Hypothesis 2 => unconfirmed Keywords: Coach, teaching style, accurate idea, inaccurate ideaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
dc.identifier.lisID990021014380106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV