dc.contributor.advisor | Buzek, Mario | |
dc.creator | Ostaš, Radek | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T12:13:49Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T12:13:49Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84360 | |
dc.description.abstract | Název: Role trenéra v přípravě mládeže Cíle: Cílem mé práce bylo sledovat 3 trenéry fotbalu hráčů ve věku 11-13 let, jejich využití různých didaktických stylů vedení tréninkové jednotky a úspěšnost jejich komunikace základních myšlenek každého cvičení směrem k jejich dětským svěřencům. Hypotéza: Hypotéza 1: Předpokládám, že nejvíce bude všemi trenéry využíván příkazový styl. Hypotéza 2: Předpokládám, že jednotlivé myšlenky nebudou podávány zcela jasně tak, aby byly hned pochopeny samotnými hráči. Metody: Ve své práci jsem využil metodu přímého i nepřímého, strukturovaného a otevřeného pozorování jednotlivých trenérů a reakcí jejich svěřenců na trenérovi pokyny Výsledky: Cíl práce byl splněn, podařilo se sesbírat a vyhodnotit všechna potřebná data. Hypotéza 1 => potvrzena Hypotéza 2 => nepotvrzena Klíčová slova: Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenka | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: The role of the coach in preparation of youth players Objective: The aim of my work was to observe 3 coaches of football players in age 11-13, their usage of teaching styles used during training units and success of coaches idea's communication towards to their youth players. Hypothesis: Hypothesis 1: I suppose , that coaches will mostly use the direct teaching style Hypothesis 2: I suppose, that most of the ideas will not be told so precisely towards to the players to be able understand them immediately Methods: In my work I used direct and indirect method, structured and opened observation of every single coach and player's reaction to the coaches instruction Results: The aim of my work was reached, I successfully collected and evaluated all needed data Hypothesis 2 => confirmed Hypothesis 2 => unconfirmed Keywords: Coach, teaching style, accurate idea, inaccurate idea | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | Trenér | cs_CZ |
dc.subject | didaktický styl | cs_CZ |
dc.subject | přesná myšlenka | cs_CZ |
dc.subject | nepřesná myšlenka | cs_CZ |
dc.subject | Coach | en_US |
dc.subject | teaching style | en_US |
dc.subject | accurate idea | en_US |
dc.subject | inaccurate idea | en_US |
dc.title | Role trenéra v přípravě mládeže | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-09-01 | |
dc.description.department | Sportovní hry | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 162644 | |
dc.title.translated | The role of the coach in preparation of youth players | en_US |
dc.contributor.referee | Tůma, Martin | |
dc.identifier.aleph | 002101438 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hry | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Role trenéra v přípravě mládeže Cíle: Cílem mé práce bylo sledovat 3 trenéry fotbalu hráčů ve věku 11-13 let, jejich využití různých didaktických stylů vedení tréninkové jednotky a úspěšnost jejich komunikace základních myšlenek každého cvičení směrem k jejich dětským svěřencům. Hypotéza: Hypotéza 1: Předpokládám, že nejvíce bude všemi trenéry využíván příkazový styl. Hypotéza 2: Předpokládám, že jednotlivé myšlenky nebudou podávány zcela jasně tak, aby byly hned pochopeny samotnými hráči. Metody: Ve své práci jsem využil metodu přímého i nepřímého, strukturovaného a otevřeného pozorování jednotlivých trenérů a reakcí jejich svěřenců na trenérovi pokyny Výsledky: Cíl práce byl splněn, podařilo se sesbírat a vyhodnotit všechna potřebná data. Hypotéza 1 => potvrzena Hypotéza 2 => nepotvrzena Klíčová slova: Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenka | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: The role of the coach in preparation of youth players Objective: The aim of my work was to observe 3 coaches of football players in age 11-13, their usage of teaching styles used during training units and success of coaches idea's communication towards to their youth players. Hypothesis: Hypothesis 1: I suppose , that coaches will mostly use the direct teaching style Hypothesis 2: I suppose, that most of the ideas will not be told so precisely towards to the players to be able understand them immediately Methods: In my work I used direct and indirect method, structured and opened observation of every single coach and player's reaction to the coaches instruction Results: The aim of my work was reached, I successfully collected and evaluated all needed data Hypothesis 2 => confirmed Hypothesis 2 => unconfirmed Keywords: Coach, teaching style, accurate idea, inaccurate idea | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hry | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990021014380106986 | |