Role trenéra v přípravě mládeže
The role of the coach in preparation of youth players
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84360Identifikátory
SIS: 162644
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tůma, Martin
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Sportovní hry
Datum obhajoby
1. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenkaKlíčová slova (anglicky)
Coach, teaching style, accurate idea, inaccurate ideaNázev: Role trenéra v přípravě mládeže Cíle: Cílem mé práce bylo sledovat 3 trenéry fotbalu hráčů ve věku 11-13 let, jejich využití různých didaktických stylů vedení tréninkové jednotky a úspěšnost jejich komunikace základních myšlenek každého cvičení směrem k jejich dětským svěřencům. Hypotéza: Hypotéza 1: Předpokládám, že nejvíce bude všemi trenéry využíván příkazový styl. Hypotéza 2: Předpokládám, že jednotlivé myšlenky nebudou podávány zcela jasně tak, aby byly hned pochopeny samotnými hráči. Metody: Ve své práci jsem využil metodu přímého i nepřímého, strukturovaného a otevřeného pozorování jednotlivých trenérů a reakcí jejich svěřenců na trenérovi pokyny Výsledky: Cíl práce byl splněn, podařilo se sesbírat a vyhodnotit všechna potřebná data. Hypotéza 1 => potvrzena Hypotéza 2 => nepotvrzena Klíčová slova: Trenér, didaktický styl, přesná myšlenka, nepřesná myšlenka
Title: The role of the coach in preparation of youth players Objective: The aim of my work was to observe 3 coaches of football players in age 11-13, their usage of teaching styles used during training units and success of coaches idea's communication towards to their youth players. Hypothesis: Hypothesis 1: I suppose , that coaches will mostly use the direct teaching style Hypothesis 2: I suppose, that most of the ideas will not be told so precisely towards to the players to be able understand them immediately Methods: In my work I used direct and indirect method, structured and opened observation of every single coach and player's reaction to the coaches instruction Results: The aim of my work was reached, I successfully collected and evaluated all needed data Hypothesis 2 => confirmed Hypothesis 2 => unconfirmed Keywords: Coach, teaching style, accurate idea, inaccurate idea