Zobrazit minimální záznam

Outdoor Training Club's Marketing Communication
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorSoukeníková, Karla
dc.date.accessioned2017-06-02T09:11:44Z
dc.date.available2017-06-02T09:11:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83606
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu Cíl: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci klubu a navrhnout její zlepšení, která by marketingovou komunikaci zkvalitňovala, byla by pro klub přínosem a směřovala tak k získání nových potenciálních zákazníků. Metody: Elektronický a písemný dotazník, neformální polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu a rozhovoru s majitelem společnosti jsem zjistila, že současný stav marketingové komunikace je velmi slabý a z hlediska finančních prostředků je nutné se soustředit především na jeho levnější formy, jako jsou webové stránky a sociální sítě. Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení marketingové komunikace. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítěcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Outdoor Training Club's Marketing Communication Goals: The aim of the thesis is to evaluate current club's marketing communication and come up with the suggestions of how to improve marketing communication, which would be benefit for the club and it helps acquire new potential customers. Methods: Electronic and written questionnaire, informal semi-structured interviews, document analysis. Results: Based on research and interview with the owner, I found that the current marketing communications is very weak and in terms of funds, it is necessary to focus primarily on its cheaper forms such as websites and social networks. The result of the work are suggestions for improvement of marketing communications. Keywords: marketing communication, communication mix, marketing, outdoor sports, social networksen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectoutdoorové sportycs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectoutdoor sportsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.titleMarketingová komunikace Outdoor Training Clubucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-05-10
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId163971
dc.title.translatedOutdoor Training Club's Marketing Communicationen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu Cíl: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci klubu a navrhnout její zlepšení, která by marketingovou komunikaci zkvalitňovala, byla by pro klub přínosem a směřovala tak k získání nových potenciálních zákazníků. Metody: Elektronický a písemný dotazník, neformální polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu a rozhovoru s majitelem společnosti jsem zjistila, že současný stav marketingové komunikace je velmi slabý a z hlediska finančních prostředků je nutné se soustředit především na jeho levnější formy, jako jsou webové stránky a sociální sítě. Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení marketingové komunikace. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítěcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Outdoor Training Club's Marketing Communication Goals: The aim of the thesis is to evaluate current club's marketing communication and come up with the suggestions of how to improve marketing communication, which would be benefit for the club and it helps acquire new potential customers. Methods: Electronic and written questionnaire, informal semi-structured interviews, document analysis. Results: Based on research and interview with the owner, I found that the current marketing communications is very weak and in terms of funds, it is necessary to focus primarily on its cheaper forms such as websites and social networks. The result of the work are suggestions for improvement of marketing communications. Keywords: marketing communication, communication mix, marketing, outdoor sports, social networksen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV